Gå til innhold

– Jeg lover at vi jobber med utviklingstiden (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint å få litt innblikk i ledelsens syn på ting =) Godt å høre at de ikke vil la seg påvirke av hva andre gjør men gjør sin egen greie. Jeg er spent på hvordan og om de kommer til å implementere nye enheter, oppgraderinger og bygninger i flerspillerdelen etter at hearts of the swarm har kommet ut. aka Broodwar.

Dette blir spennende, ser frem til mer =)

Lenke til kommentar

Jeg syntes det var litt rart når jeg fikk beskjed om at i neste del skulle vi spille som Zerg, Jeg trodde at vi skulle fortsette på Terren campaign å få vite hvordan forholdet mellom terren og protoss ble? Men jeg gleder meg til Heart Of The Swarm kommer :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Hadde spillet hatt en Company Of heroes motor tror jeg at jeg ville spillt det mer. Jeg synes starcraft II mangler en del viktige ting. Feks så er health bars gått ut på dato for ti år siden.

 

Gikk lei etter singleplayer kampanjen og det jeg tenkte " This again?"

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Interressant tanke Ilusive, tingen er at det hadde endret konseptet / gameplayet veldig, i hvert fall i fleirspilleren, og sånt som Browder sa i interviewet så var det aldrig meningen å skape et nytt spill men heller å renovere/ finpusse det gamle og fortsette i dets fotspor.

 

Selvfølgelig er det jo opp til hver enkelt å ha sin mening om spillet og det er låv å være uenig. :)

Lenke til kommentar

Bedre at de bruker lenger tid og leverer produkter som er nærmest perfekte, enn å spy ut halvhjerta spill hvert år å melke historien. Godt det finnes utviklere som Blizzard som tar seg tid til å lage noe unikt

 

Akkurat som det er bedre å brekke et bein enn å få kreft, det betyr ikke at det er supert å brekke et bein dog...

 

 

AtW

 

Interressant tanke Ilusive, tingen er at det hadde endret konseptet / gameplayet veldig, i hvert fall i fleirspilleren, og sånt som Browder sa i interviewet så var det aldrig meningen å skape et nytt spill men heller å renovere/ finpusse det gamle og fortsette i dets fotspor.

 

Selvfølgelig er det jo opp til hver enkelt å ha sin mening om spillet og det er låv å være uenig. :)

 

Jeg synes browders argumentasjon i så måte var litt billig, "spill noe annet" er ikke å ta for seg kritikken på noe vis. Det går jo fint ann å like "tradisjonelle RTS", uten at man feks er så fornøyd med at sævrt mange av unitsene er like som før.

 

AtW

Lenke til kommentar

Feks så er health bars gått ut på dato for ti år siden.

 

 

Starcraft 2 er vel eigentleg beviset på det motsette. Det er jo akkurat som mr. Browder seier:

 

Det som er snålt for meg er tanken om at spill går et sted, og at vi må følge etter. Som om noen satte seg ned et sted og besteme seg for at «sanntidsstrategispill er Company of Heroes nå». Om et spill er artig så er det plass for det.

 

Det er no forresten vel og bra at Blizzard tar seg den tida dei treng til å gjere ferdig spela sine, men det er likevel godt at dei faktisk prøver å kutte ned på utviklingstidene også.

Lenke til kommentar

Med en vel så stor suksess, vel! StarCraft II bar med seg enorme forventninger, men ble en umiddelbar suksess blant både kritikere og de som kjøper spill.

 

Å? Jeg syns ikke at StarCraft II var i nærheten av StarCraft. Det er et e-sport spill som ikke var så veldig interessant å spille. Det føltes egentlig som om man spilte en lang tutorial før spillet plutselig var over...

 

Om de to andre spillene blir det samme, men bare med Zerg og Protos, så kjøper ikke jeg disse spillene... Finn på noe nytt...

 

:nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...