Gå til innhold

Nettmøte: Still Microsoft spørsmål om WHS 2011


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så skal vi gjøre vårt beste for å legge sammen noen harde nøtter de ikke vil svare på?

Noen forslag?

Når RiksTV hadde nettmøte på Audiovisuelt spurte jeg når de ville få mer båndbrede (frekvenser og multipleksere) og hvor mange HD-kanaler de ville få plass til i forhold til alternative teknologier på det tidspunktet. Spørsmålet ble ignorert og landet til og med ikke i "dette er de spørsmålene vi ikke hadde tid til å svare"-listen. :/

 

Hva er egentlig forskjell på desktop-windows, server-windows og WHS-windows uten DE egentlig?

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

Så skal vi gjøre vårt beste for å legge sammen noen harde nøtter de ikke vil svare på?

Hvorfor det? Her er noen greie og stiller opp for spørsmål. Da er det idiotisk å prøve og håne.

 

Se JohndoeMAKT sin post.

Poenget var egentlig å legge med sånne ting.

Og sånne ting blir ofte kalt "harde nøtter" etter min erafaring.

Lenke til kommentar

Så skal vi gjøre vårt beste for å legge sammen noen harde nøtter de ikke vil svare på?

Hvorfor det? Her er noen greie og stiller opp for spørsmål. Da er det idiotisk å prøve og håne.

 

Noen er ikke opptatt av å få svar, de er opptatt av å vise hvor dumme og teite andre er som har andre preferanser enn dem selv. del_diablo er en av dem.

Lenke til kommentar

Så skal vi gjøre vårt beste for å legge sammen noen harde nøtter de ikke vil svare på?

Hvorfor det? Her er noen greie og stiller opp for spørsmål. Da er det idiotisk å prøve og håne.

 

Noen er ikke opptatt av å få svar, de er opptatt av å vise hvor dumme og teite andre er som har andre preferanser enn dem selv. del_diablo er en av dem.

 

latterlig.. du beviste deg selv som en av dem selv nå! -GJ!

Lenke til kommentar

Jeg får ikke til å sende inn spørsmål, flere som har denne feilen?

 

Mitt spm er:

Hei!

 

Jeg lurer på å laste ned å prøve 30-dagers trail fra microsoft.com. Hvis jeg finnet ut at dette var tingen for meg, må jeg reinstallere eller holder det at jeg kjøper en lisens og taster in denne (i en slags aktivering)?

 

Videre lurer jeg på hvos mye en lisens kommer til å koste?

Endret av South_Bridge
Lenke til kommentar

Med forbehold om feil, kan jeg si med meget stor sikkerhet at du kan taste inn lisens kode etter utløpt prøvetid. Da dette har vært praksis for Microsoft i lang tid.

 

Gjetter litt men kan regne med rundt tusen lappen. (100$ USD, men som sikkert de fleste vet benytter Microsoft seg av en modell hvor priser er satt etter hva kunden er villig til å betale.)

Lenke til kommentar

Alexander Bødtker har svart godt på hvilke fordeler WHS 2011 har fremfor Linux, men hvilke ulemper mener han WHS 2011 har i forhold til Linux? Og hvilken distro er det han sammenligner med?

Det samme spørsmålet stilte jeg til meg selv.. Han nevner fordeler, men hva med ulempene? og han nevnte ingen av fordelene ved linux mot whs, men han er jo fra ms, så er kankje ikke så rart...

Lenke til kommentar

Når jeg leste denne saken i går prøvde jeg å komme på noen spørsmål, men kom frem til at det er den Windows-versjonen som interesserer meg minst og fant derfor ingenting å spørre om. Ut fra de 21 spørsmålene som kan summeres til «Hvorfor ikke alternativer?», «Hvorfor støtter dere ikke (lengre) X?», «Hva er forskjell på dette og 2008/7?», «Kan beta/RC/forrige versjon oppdateres til dette?» og til slutt «Hvor/når/hvordan/til hvilken pris selges dette?» kan det se ut som om det gjelder flere.

 

Expert-features i et hjemme-OS? Ser ikke helt at markedet er stort nok til at det kommer til å bli en hit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...