Gå til innhold

Sniktitt: Killzone 3 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er jo en utfordring for utviklere på slike storspill. Brettdesign og spillbarhet blir nærmest tatt som en selvfølge, men er det sjeldent. Grafikk er fint det, men det må gjøres med still og innhold (Uncharted som du nevner).

 

Jeg er lei shooters som dette. Har holdt på siden 80-tallet og amn blir mer og mer selektiv. Uncharted og Gears klarer alle deler og derfor runner jeg alltid disse, fordi man blir underholdt, enkelt og greit.

 

Det blir som med en fin dame. To måneder inn i forholdet, er ikke utseende så viktig lenger. Da er det innholdet som teller.

Lenke til kommentar

Jeg stoler fint lite på Gamer's mening når det gjelder Killzone og Uncharted, begge disse spillene har fått særdeles lave scores hos Gamer og begge spillene liker jeg veldig godt. KZ2 6/10 og Uncharted 2 7/10 noe som er helt fjernt fra min egen opplevelse av disse spillene.

 

Jeg likte godt følelsen i KZ2 og måten det spiller på, med tyngde og litt mer strategisk enn type run-and-gun spill som CoD.

 

Uncharted 2 var desidert en høydepunkt og et mye bedre spill enn det Gamer mener det er.

Lenke til kommentar

Må si meg enig når det gjelder Killzone 2, det ser fantastisk ut. Jeg likte faktisk arkitekturen til tider, minnet meg som en slags stilifisert dikaturisk utseende som jeg har sett i noen japanske framstillinger av nazi tyskland. Men når det gjelder våpenfølelse var den fullstendig fraværende, noe som var litt trist. Det ble til at jeg spilte gjennom det, og etter det har ikke Killzone 2 blitt rørt. Tviler på jeg kjøper Killzone 3 på release med mindre jeg finner en litt nøktern anmeldelse som faktisk sier noe om gameplayet. Grafikken er allerede god nok, fiks resten!

 

Uncharted 2 er ett fantisk spill om man ser bort fra skytingen, for min del. Og jeg pleier å like skytingen men hate resten i slike spill så det sier litt.

Endret av Ghaundan
Lenke til kommentar

Vet ikke hvorfor men klarer bare ikke å være nøytral og stole på anmeldere på Gamer.no når det kommer til PS3 spill. Beklager, vet ikke hvor dette kommer ifra men det er bare noe som har "bygget" seg opp over lengere tid...ellers liker jeg veldig alt dere skriver.

 

Ang Killzone 3 så har jeg vært i beta en god stund og det er et rått spill, gleder meg veldig.

Lenke til kommentar

Hvorfor blir folk sure over at anmeldere ikke synes det samme som dem selv? En god anmeldelse skal gi leseren et klart bilde over hvordan spillet er. Men konklusjonen vil jo være subjektivt. Jeg synes førsteinntrykket arktiklen her var veldig bra. Den ga meg et godt bilde av hvordan nr 3 ser ut og føles i forhold til 2. Det er alt som betyr noe. Likte du nr 2, ja det ser det ut til at du vil like 3 og motsatt. Den subjektive konklusjonen er egentlig ikke så viktig, for enten liker du eller så liker du ikke det som blir beskrevet i en anmeldelse\ førsteinntrykk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...