Gå til innhold

Anmeldelse: WRC: FIA World Rally Championship (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor får et spill som egentlig ikke får til noe som helst så høy karakter? Jeg har prøvd det, og dette spillet føles superbillig. De har tatt snarveier jeg ikke trodde var mulig i 2010 og bare rasket sammen noe greier og slengt det ut på markedet. Det positive du nevner om spillet har vi sett veldig mange ganger før, så at du tar bort fokuset fra det som gjør dette spillet svakt liker jeg heller dårlig.

 

Dette spillet burde rett og slett ingen kjøpe, så lærer de at man skal ta seg god tid til ting.

 

Generelt sett liker jeg anmeldelsene til Gamer.no svært godt, men hadde satt pris på et litt større fokus på detaljer.

Lenke til kommentar

6 bare ! ( , haddet håpet på noe bra etter Colin Mcrae har gått fra å være en ganske stabil blanding av simulator\arcade til å bli ren flashy Arcade spill. Men det finnes selvsagt andre alterantiv jeg har fått tips om som http://www.lfs.net/ (ilve for speed online) , for heller prøve meg her når jeg har skaffet meg rattet jeg fortsatt leter etter.

 

Oppmot 3000 er for dyrt for et nytt ratt, prøver å finne et G25 eller momo for rundt 1500 som er min smertegrense her.

Endret av SimalarioN
Lenke til kommentar

Dette er noe av det mest middelmådige jeg har spilt på lenge. Jeg kunne godt oversett den mindre gode grafikken om resten av innholdet hadde vært godt. Men det er det tross alt ikke. Jeg slo rett og slett av etter 3. løpet mitt. Da hadde jeg fått nok av å få kjeft av kartlesern min, og negative kommentarer etter løp jeg ikke hadde vunnet. "Is this the fastest you can go?" Når svaret er "ja" blir det demotiverende.

Lenke til kommentar

Jeg synes spillet er veldig artig. Storkoser meg på de forskjellige banene, som jeg synes er både varierte og godt designede.

 

Hvorfor får et spill som egentlig ikke får til noe som helst så høy karakter? Jeg har prøvd det, og dette spillet føles superbillig.

 

Jeg hadde forventet delte meninger om både anmeldelsen og spillet. Som jeg skriver i teksten var førsteinntrykkene mine dårlige, men spillet tok seg opp etter hvert. En periode lå det an til å få høyere karakter, rett og slett fordi jeg hadde det veldig moro - mye mer moro enn jeg hadde forventet. Men så begynte mangelen på varierte baner å trekke ned. Med tanke på hvor mye jeg koste meg med spillet hadde det uansett ikke vært aktuelt å gi lavere karakter.

Lenke til kommentar

Har du noe formening om hvordan dette er med ratt og pedaler til PC?.

Nei, beklager. Har kun testet dette på PS3, og kun ved hjelp av standard håndkontroller.

 

Men hvis du ønsker en simulator ala RBR, tror jeg uansett ikke dette er spillet for deg, dessverre. Dette er mer som de gamle CMR-spillene (selv før Dirt-navnet dukket opp fikk jo disse samme kritikk som WRC nå får fra enkelte hold pga kjøremodellen).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det gøyeste bilspillet siden Colin McRae 4. Hvorfor alle spill må være så überrealistiske for at folk skal ha glede av det forstår jeg ikke. At det ikke er superspektakulære krasj og effekter man kan mastrubere til er totalt uvesentlig. Krasjer man, så suger det uansett, så masse fyrverkeri og konfetti vil ikke hjelpe. Man kan heller ikke feste Donald-klistremerker på speilet eller henge wunderbaum og revehaler i frontruten, noe som tydeligvis er et must i dagens bilspill.

Lenke til kommentar
Det gøyeste bilspillet siden Colin McRae 4. Hvorfor alle spill må være så überrealistiske for at folk skal ha glede av det forstår jeg ikke.

 

Når har det vært meningen at du skal forstå alt ? (mener ikke dette på en frekk måte), du må da forstå at ikke alle har lik smak heller ikke innen spill.

 

McRae 4 har gått fra å være Arcadeish til å bli et komplett arcade spill. De som liker simuloatorer liker at troverdighet, er nøye på detaljer, liker utfordringer, liker mestringsfølelsen over å klare noe som er vansklig. Et annet stort Hat i nye McRae titlene er de hippe stemmene som heier på deg under løpet (eller klager), utrolig iriterendet.

 

Men dette går på smak og behag, for McRae er selvagt ikke et dårlig Arcade bilspill om det er det man liker best.

Endret av SimalarioN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...