Gå til innhold

Black Ops snur alt på hodet (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prestige også. Ikke verst. Har elv litt lyt på den, selv om RCen er litt overkill. Er det kun den som er forskjellen mellom Prestige og Hardened. Isåfall er Hardened litt mer fristende.

Er også svært interessert i å ha dette på lanseringsdagen, og ser for meg at Prestige pakken trenger litt mer tid på å komme seg nordover til meg. Irriterende at de igjen velger å lansere på en tirsdag, og mest sannsynelig nekter butikkene å sende ut før på mandag.

Lenke til kommentar

Håper ikke det, da det ville ødelegge multiplayeren ganske så radikalt. :(

 

Prestige også. Ikke verst. Har elv litt lyt på den, selv om RCen er litt overkill. Er det kun den som er forskjellen mellom Prestige og Hardened. Isåfall er Hardened litt mer fristende.

Er også svært interessert i å ha dette på lanseringsdagen, og ser for meg at Prestige pakken trenger litt mer tid på å komme seg nordover til meg. Irriterende at de igjen velger å lansere på en tirsdag, og mest sannsynelig nekter butikkene å sende ut før på mandag.

Ja er nok bare den som er forskjellen mellom Hardened og Prestige, men jeg synes RC med kamera og greier høres morsomt ut, koste meg mye med nattbrillene i MW2 Prestige Edition.

 

Nordover, den skal vel ikke lenger nord enn min vil jeg tro (Tromsø)? ^_^

Lenke til kommentar

MW2 har mange designfeil men er langt ifra et hærverk. Det er faktisk et godt spill, til tross for alle feilene. Og jeg blant mange, mange, mange andre spiller det fortsatt, da spillets gode sider stort sett veier opp for de dårlige. Spillet er tross alt det mest spilte spillet på Xbox Live (Men vil nok miste den tronen neste uke).

At Black ops blir et bedre spill derimot, er jeg enig i. De fjerner mye av det MW2 prøvde, og feilet på, samt gjør en del gode vrider på gamemode siden.

Jeg gleder meg og håper jeg endelig kan pensjonere MW2 og takke for god innsats. Rundet foresten 100k kills forrige uke.

 

@RoR,

 

Nei skal heldigvis ikke så langt nord :p Skal bare til byen midt i Norge, men takket være posten må den først helt nordover til Fauske for sortering først. Noe som har visst seg å legge på en dag på postgangen. Koste deg mye med nattbrillene? Spionering på "the girl/milf next door"?

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

har de første detaljene om spillets flerspillerdel lekket, blant annet via spillnettstedet Shacknews

by Brian Leahy Sep 02, 2010
Nå? Skal dere poste "nyheter" en uke etter resten av internett så bør det kalles noe annet en "siste nytt".

 

 

Det er en skam at gamere er interessert i dette. Etter alt Crappyvison gjorde mot Infinity ward...

og forresten melking :D

Det som er en skam er hvordan IW r*vkjørte PC-spillere med makkverket MW2.

Og forresten, i tillegg til dedikerte servere, zombi mode, kjøretøy og annet snadder ga Treyarch PC-spillere hele 3 mappacks helt gratis med CoD:WaW.

Hva fikk du gratis i MW2?

Melkinga er det nok IW som står for.

Lenke til kommentar

Black Ops er fånyttes når det er Treyarch og ikke Infinity Ward som lager det...

Vel, for håpe at DICE har gjort jobben sin på MP delen da.

 

Snakker du om COD nå? Eller smugler du inn Medal of Honor i samtalen? :p

 

 

Melkinga er det nok IW som står for.

 

Å drive å gi folk ting gratis er ikke lønnsomt. Har ingen problemer med at det koster penger for underholdning.

Prisen på DLCene kan derimot diskuteres. Men dette har IW ingenting med å gjøre. De lagde bare to map-packs som

Activision kunne selge.

Lenke til kommentar

Vel, for håpe at DICE har gjort jobben sin på MP delen da.

Tror du blander spillserie og selskaper her.

CoD = Treyarch - Activision

MoH = Dice - EA

 

 

Melkinga er det nok IW som står for.

Å drive å gi folk ting gratis er ikke lønnsomt. Har ingen problemer med at det koster penger for underholdning.

Prisen på DLCene kan derimot diskuteres. Men dette har IW ingenting med å gjøre. De lagde bare to map-packs som

Activision kunne selge.

Hvorfor var alle 3 PC mappacksene gratis fra Treyarch da?

Samme utgiver og spillserie, men veldig forskjellig behandling av PC-spillere fra de 2 utviklerne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...