Gå til innhold

Mer Batman fra Rocksteady (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Arkham Asylum var en vannvittig kraftig og velskriptet opplevelse, og nå som Rocksteady vet hva som funker og ikke funker burde det bli enda bedre. Jeg håper bare de ikke går i samme fella som Infinity Ward og CoD4:MW/MW2; at de lar storslagne hendelser skje non-stop samtidig som historien faller fra hverandre. Stiller meg veldig positiv til dette.

Lenke til kommentar

Mer Scarecrow støttes virkelig, og denne gangen håper jeg vi får litt mer varierte måter å bli "tatt" av ham på. Også veldig spent på The Joker denne gangen, og håper ikke vi får noe mindre fra den kanten. Måten han konstant plapret i vei på var usedvanlig stilfull og var på mange måter definisjonen av spillets stemning.

 

Variasjon når det gjelder sjefskamper tas også vel imot, det ble litt ironisk at spillet skulle ha en så nedstrippet og fantastisk slossemekanikk og så ikke helt greie å gjøre den gjeldene de gangene det gjaldt som mest. Særlig Killer Croc bør få en real oppreisning, og jeg håper virkelig han gjør en tilbakekomst. Måten han bygges opp i Batman: Arkham Asylum er til å få gåsehud av.

Lenke til kommentar

Fantastisk spill, håper dette blir like bra.

 

Litt off topic. Mannen som har stemmen til Jokeren er ingen ringere enn Mark Hamill, kanskje bedre kjent som "Luke Skywalker". Dessverre blir dette hans siste rolle som Jokeren. Anbefaler for øvrig å se "The Mask of The Phantasm", han er briljant der. Samt "Return of the Joker".

Lenke til kommentar

Fantastisk spill, håper dette blir like bra.

 

Litt off topic. Mannen som har stemmen til Jokeren er ingen ringere enn Mark Hamill, kanskje bedre kjent som "Luke Skywalker". Dessverre blir dette hans siste rolle som Jokeren. Anbefaler for øvrig å se "The Mask of The Phantasm", han er briljant der. Samt "Return of the Joker".

 

Mark Hamill er en fantastisk god stemmeskuespiller og kan virkelig vrenge stemmen sin utrolig bra. Alltid vært en fan av Jokeren hans, han høres virkelig gal ut :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...