Gå til innhold

Vant du Medal of Honor-betatilgang? (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig Gamer.no :D Begyner å bli mer og mer aktiv her på Gamer.no etter dere begynte med alle konkurransene. Kane & Lynch 2 2 i går og nå Medal of Honor.

 

Ettersom jeg har utrolig mye lyst på betaen, jeg ikke har forhåndsbestilt spillet, jeg vet ikke om spillet blir å floppe eller blir bedre enn Black Ops. Kan denne betaen være den siste sjansen jeg har til å overbevise meg om at EA skal få pengene mine. Men lykke til dere andre også! Uten flere brukere er det ingen konkurranse.

Endret av fantomena
Lenke til kommentar

Herlig Gamer.no :D Begyner å bli mer og mer aktiv her på Gamer.no etter dere begynte med alle konkurransene. Crackdown 2 i går og nå Medal of Honor.

Crackdown 2? Noe jeg har gått glipp av? Ikke sett det på forsiden.

 

Oisann. Mente Kane & Lynch 2 :p Endret nå ;)

 

 

Skulle man ikke få Beta-tilgang gjennom Splinter Cell Conviction også?

 

Man får Ghost Recon: Future Soldier betaen med i Splinter Cell: Conviction. Ikke Medal of Honor ;)

Lenke til kommentar

Herlig Gamer.no :D Begyner å bli mer og mer aktiv her på Gamer.no etter dere begynte med alle konkurransene. Crackdown 2 i går og nå Medal of Honor.

Crackdown 2? Noe jeg har gått glipp av? Ikke sett det på forsiden.

Crackdown 2-konkurranse er i alle fall noe som kommer, neste uke :-)

Lenke til kommentar

Da blir det dessverre ingen Gamer.no på meg mer :( Og det mener jeg, serriøst. Hadde så lyst på den betaen at jeg kunne gi GameStop eller Rema 1000 Modern Warfare 2 og Bad Company 2 gratis kun for en beta kode. Men nå er uansett alle mine sjanser ute. Ingen beta, ingen Medal of Honor :( *skriker og hyler på samme tid*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...