Gå til innhold

Anmeldelse: Competition Pro Game Collection (PC, Mac, C64)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fristet veldig den joysticken, selv om favoritten min til c64 faktisk var en joystick som lignet veldig på denne, men som bare hadde én knapp(finner ikke bilde på nett).

 

Ellers morsomt å se igjen Attack og Revenge of the Mutant Camels. Husker jeg prøvde det spillet utelukkende pga. det hysteriske navnet.

Lenke til kommentar

Er det noen komplett spill-liste noe sted? (mulig jeg overså dette).

 

Hadde håpet at Kick Off 2 + diverse "games"-spill var med her ... :)

 

Jeg tok en sjekk på den jeg har hjemme. Kick Off 2 er dessverre ikke med. Spillene du får med er:

 

500cc Motomanager, Adventureland, Adventures of Buckaroo Banzai, After the War, Airwolf, Alleykat, America's Cup, Ancipital, Attack of the Mutant Camels, Batalyx, Battle Ships, Batty, Beyond the Ice Palace, Bomb Jack, Brain Artifice, Buggy Boy, Catastrophes, Championship Sprint, Chuckie Egg, Circus Attractions, Cleanup Service, Cleanup Time, Crime Time, Cubulus, Cyberdyne Warrior, Cybernoid 1+2, Defender of the Crown, Deliverance, Elektra Glide, Eliminator, Enforcer: Fullmetal Megablaster, Exolon, Frank Bruno's Boxing, Ghosts 'n Goblins, GP Tennis Manager, Grand Monster Slam, Gremlins 2, Gribbly's Day Out, Hercules: Slayer of the Damned, Hover Bovver, Ingrid's Back, Inherits of the Throne, Iridis Alpha, Italy 90 Soccer, Kobayashi Naru, Last Battle, Leonardo, Live and Let Die, Lords of Doom, Marauder, Meganova, Mighty Bomb Jack, Mindbender, Mission Elevator, Mystery Fun House, Navy Moves, Nea Eon, Nebulus, Overlander, Paperboy, Paranoid, Paranoid Complex, Perseus and Andromeda, Pink Panther, Powerama, Prospector, Pyramid of Doom, Ranarama, Return of the Mutant Camels, Samurai Trilogy, Satan, Schwert und Magie 1-3, Sentinel, Shard of Inovar, Shiftrix, Sindbad and the Throne of the Falcon, Skramble, Space Harrier, Storm Warrior, Stormlord, Super Hang-On, Supertrux, ThunderCats, Time and Magik, Trilogy, Turrican 1+2, TV Sports Football, Uridium, Venom, Waxmorks, Wizard of Akyrz, World Championship Soccer, Yuppie's Revenge, Zynaps, Zzzz.

 

Mine favoritter er Defender of the Crown, Ghosts 'n Goblins og Commando. Sentinel, Paperboy, Attack of the Mutant Camels og Uridium er også veldig artige.

Lenke til kommentar

Disse bildene bringer tilbake minner.. Hadde originalen til amiga for mangfoldige år siden, og mistenker det var den første tingen jeg noensinne "moddet". Gummien som holdt stikka i oppreist posisjon var for fast for mine barnehender. Så jeg snek ut en kjøkkenkniv og skrapet vekk et par millimeter av gummien, slik at stikka ble litt mer 'vinglete' (Pappas verktøykasse var strengt forbudt å røre!). I tillegg måtte jo også kontaktpunktene til knappene føres litt nærmere, slik at knappene ble hypersensitive for all berøring. :)

 

 

Mikroknapper var faktisk en av tingene jeg savnet mest. Den ble aldri like bra som naboens svarte og gule zipstick..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...