Gå til innhold

Anmeldelse: Sam & Max: The Penal Zone (PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilt endel inatt og stor koser meg med PS3 utgaven. Kontrollerne sitter som et skudd og det passer meget bra å spille med en håndkontroller.

 

Historien er hysteriskt,voice actinga er til tiden jævla bra og en får lyst til å spille mer selv når en står fast og nesten klikker i vinkel....

 

9 av 10 for min del!

Lenke til kommentar

Hvorfor kommer ikke dette episode basert til 360? Når vi får alle 6 episodene(?) i en slump mister det litt av sjarmen syntes jeg.

 

 

Jeg vil tro at Sony har ordnet en midlertidlig headstart med Teltale og at X360 får dette også etterhvert. Noe annet ville jo bare være rart..

Lenke til kommentar

Jeg stusser over at Telltale ikke ser verdien av XBL. Omsetningen der er mer enn dobbelt så stor som på PSN sist jeg sjekket, og ved å lansere hver episode for seg til en 'hyggelig' pris (800msp) burde jo dette bli en kjempesuksess. Men igjen, det meste av det Telltale foretar seg økonomisk virker ustabilt. Jeg mistenker at Max styrer Telltale.

Lenke til kommentar

Nå har vel både sesong 1 & 2 kommet på XBL, så om de fikk en hel del penger av Sony, så burde de nok kunne kalkulere ganske bra hvor mange spill de må selge for å tjene mer enn de gjorde før.

 

Er det noe Telltale har kontroll på så er det penger virker det som. Nå ansetter de vel enda flere folk igjen også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...