Gå til innhold

Sniktitt: Star Wars: The Old Republic (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt vi har sett til nå har vært ting som vi vet at BioWare mestrer.

 

Det som blir spennende er å se hvordan de takler ting som:

- PvP

- Endgame content

- Items

- Crafting/trades

- Ingame økonomi

 

 

Det er ingen tvil om at SWTOR blir verdig å spille gjennom, spørsmålet er hvor de er ett år etter release.

Lenke til kommentar

jeg må si jeg gleder meg enda mer etter og ha lest dette, har stor tro på Bioware siden de alltid klarer og imponere meg.

 

Men jeg er veldig usikker på hvilken class og faction jeg skal velge...for øyeblikket står det litt mellom Sith inqisitor, Bounty hunter og smuggler.

Lenke til kommentar

Har spilt og vært WoW fanboy siden release, og ikke byttet beite pga at det ikke var noen andre mmo's som fristet meg.

Har fulgt med på dette spillet over en lengre tid nå, og må inrømme at jeg liker det jeg ser veldig godt! Kommer absolutt til å prøve dette, evt også kansellere mitt nåværende støtte bidrag til blizzard, da jeg spiller svært sjelden.

Lenke til kommentar

BioWare får alt til å se enkelt ut.

Les hele saken

 

Jeg har ikke banzaitre lenger, så jeg vil heller tilbringe tiden med å tusle for meg selv ute i skauen og grave etter mineraler.

 

Er det noe man kan gjøre i dette spillet?

det som var det geniale med SWG:

Bygget et palass inne i byen hvor jeg solgte våpnen og tjente millioner, så hadde jeg bygget en liten "hytte" på landet hvor jeg planta ut noen maskiner for å trekke opp mineraler, og dikidere for meg selv.

 

Det som var kos, skyte og drepe kan jeg i BF1943.

Lenke til kommentar

jeg tror at Ingame økonomien kommer til å bli veldig stor opp i flere 100k credits.

 

Huh?

 

Poenget med det han over sa er vell hvordan det vil flyte. Hvor lang tid vil det ta før spillets økonomi går at skogen. Uten større "money-sinks" så tar det ikke lange tiden før spillet vil bli affektert av inflasjon.

 

Tingene jeg ønsker å vite mer om handler om nettopp dette.

 

Endgame stuff.

Lenke til kommentar

Det virker jo veldig fantastisk, men som noen andre her har stilt seg spørsmål om: Er spillet noe mer enn et genialt kampsystem og en superduper historie?

 

Er crafting like drittkjedelig som i de fleste andre MMO's, er det nok content, vil PvP og PvE biten passe godt sammen?

Alle disse spørsmålene føler jeg ikke at jeg har fått noe svar på. Jeg har riktignok ikke vært den som har fulgt opp spillet mest, men jeg har til nå ikke hørt et eneste ord om de eksemplene jeg nevnte ovenfor.

Lenke til kommentar

Alt vi har sett til nå har vært ting som vi vet at BioWare mestrer.

 

Det som blir spennende er å se hvordan de takler ting som:

- PvP

- Endgame content

- Items

- Crafting/trades

- Ingame økonomi

 

 

Det er ingen tvil om at SWTOR blir verdig å spille gjennom, spørsmålet er hvor de er ett år etter release.

 

Helt enig...Er de punktene du nevner som avgjør hvorvidt det lykkes som MMOrpg, og ikke bare et RPG...

 

Er selv veldig spent på denne tittelen. Men er litt redd for å bli skuffet slik jeg ble med AOC og WAR-online.

 

AoC var jo helt glimrende, helt til man forlater Tortage...Håper ikke BioWare drar en slik "spansken"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...