Gå til innhold

Mer The Force Unleashed (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med tanke på at Euphoria er LucasArts sin egen teknologi vil jeg nok tro at de vil prøve å bruke den til sitt fulle potensiale i alt de klarer. Hadde vært rinelig kult om veggene inne i romskip hadde i det minste bøyd seg litt når du sender fiender inn i dem i 100km/t. Ellers synes jeg at de kan finne andre måter å lage utfordrende kamper på enn kun å gi motstanderne mer liv. Litt variasjon er vel egentlig alt jeg ønsker, da jeg allerede synes det første var awesome.

Lenke til kommentar

Å som jeg gleder meg, det første spillet var jo bare rått!

:o En starkiller som har blitt enda mektigere blir så jævlig rått. Lurer på åssen de vinkler det da, for i slutten av eneren så fikk man jo 2 alternative slutter. I den ene dør Vader og den andre så får du jo sånn life support system, men i traileren ser jo Starkiller helt uskadd ut pluss at Vader snakker.
Lenke til kommentar

Det er fullt mulig at denne kommer til og være tenkt til den slutten hvor Vader dør, som sagt tidligere så kunne Obi-Wan snakke med Luke gjennom "the force".

 

Men det jeg virkelig hadde håpet på var at de "vanelige" fiendene døde av et slag av lightsaber...siden det er litt teit at du bare kan denge løs på de. Vil heller at de dør fortere men det kommer mer, for og virkelig vise at Starkiller er sterk!

 

Etter og ha sett trailern trur jeg at Starkiller kommer til og være stuck imellom the dark side og...the light side(??) pågrunn av måten Vader og Yoda snakker.

 

Gleder meg i hvertfall!

Endret av xxTJxx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...