Gå til innhold

Gratis Xbox Live Gold i helga (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er håpløst at man må betale for å kunne spille over nettverk. Helt siden vi spilte Amigaklassikeren "Stunt Car Racer" over nullmodemkabel for snart 30 år siden, har multiplayer over nettverk vært det aller artigste. Via spill som Doom, Starcraft og Couterstrike har spilling over nettværk vært gratis.Også på Ps3 er nettverksspilling gratis selvom det her og er åpent for forbedringer.

 

Skjønner at massive onlinespill som WOW o.l krever svære serverparker o.s.v for å hoste spillverdenen, og at dette koster penger (dog etter mitt syn er WOW for dyrt)! Men at enkel multiplayer med venner som fint kan la seg løse uten å gå gjennom svære servere, skal koste penger er bare tåpelig... sørgelig... Ja XBOX Live Gold medlemmer må gjerne få demoer tidlig, og ekstrainnhold, film, og utvidede funksjoner... og online spill på en del massive multiplayer spill, men å totalt sperre for all online multiplayer spilling er bare tragisk.

 

Å ta fra folk noe de har hatt i 30 år for å så kreve penger for det er helt utrolig av Microsoft. Ingen respekt!

 

 

Cybrot

Endret av Cybrot
Lenke til kommentar

jeg trivesd med xbox live aldri hatt noen problemer. kun opplevd at xboxlive va nede en gang da jeg sklu spille og det va når høstoppdateringa kom.

har ingen problemer med å betle under 300 kr i året for xboxlive (billig å kjøpe via nett en live i norge eller butikk)

så under 1 kr i dagen for en tjeneste jeg bruker snart hele tiden er ikke gale.

være na jævla tv-lisensen vi blir tvunget til å betlae lell om man ikke bruker nrk

Lenke til kommentar

Gold er drit billig da, bare 500 elle no i året. En sum jeg gjerne betaler for at de skal oppgradere og vedlikeholde markedets desidert beste live tjeneste, etter min mening.

 

Da har jeg gladmelding til deg, www.maximuscards.com selger 12 mnd for ~241,- ;)

 

arrhg! Ikke lenge siden jeg fikk bekreftelse på at abbonementet mitt var fornyet med 12 måneder for 499 :p Takk likevel :)

Lenke til kommentar

Det står at det er til alle, men det er feil, de som bruker memory card er nå permanent utestengt fra både silver og gold :|

Du har ikke oppdatert til NXE enda eller du har nettopp gjort det? Var en del saker rundt omkring om at folk fikk større minnekort av Microsoft og at alle nyere konsoller blir solgt med minimun 256MB minne slik at det som har skjedd med deg ikke skal forekomme. Jeg mener iallefall å tro at det var slik det var.

Lenke til kommentar

Du har ikke oppdatert til NXE enda eller du har nettopp gjort det? Var en del saker rundt omkring om at folk fikk større minnekort av Microsoft og at alle nyere konsoller blir solgt med minimun 256MB minne slik at det som har skjedd med deg ikke skal forekomme. Jeg mener iallefall å tro at det var slik det var.

 

Hvordan foregård egentlig denne gratis greien?

Jeg spiller med M card så betyr det at jeg ikke kan få Live for denne helgen?

Og jeg lurer på om jeg har silver? Jeg kan logge meg på brukeren min men jeg kan ikke spille online osv.

 

Er det sånn at de som har silver får gold rett ut av det blå klokken 13:00 i morgen?

Endret av evenandreas
Lenke til kommentar

NRJ sendte en journalist, min bror, til San Francisco for å dekke Xtival og å intervjue Tiësto, så det finnes litt informasjon på deres sider også. Han (min bror) skal visstnok havne på Inside Xbox eller noen annen form for videoinnhold i løpet av helgen, så det er litt kewlt. Håper vi får noen previews av spill som kommer til vinteren.. ME2, Alan Wake og Splinter Cell hadde vært stas!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...