Gå til innhold

Brütal Legend ut av retten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Phu! Var litt urolig for at jeg aldri skulle få spille dette veldig lovende spillet :)

 

Vedder på at det var en fin pengesummer som gikk fra Double Fine til Activision. Men men, så lenge spillet kommer ut så klarer nok Double Fine å ende opp i pluss :)

Endret av Ralzar
Lenke til kommentar

Er det egentlig noen som liker Activision? De har vokst for mye for fort det siste, og det ser ut som om de bare vil ha mer. Drittsekker hele gjengen, spør du meg.

 

Hadde det ikke vært for CoD MW2 hadde jeg boikotta hele Activision en god stund. Så var også CoD MW det siste Acitivision-kjøpet, også, da.

 

Og jeg sier det igjen: 6 Guiar Hero-titler på et år? Gotta be kidding me

Lenke til kommentar

Det lå i kortene at dette kom til å skje.

Activision var bare ute etter å få tilbake pengene de følte de tapte, og EA/DF ville bare få gitt ut spillet i ro og mak.

 

Personlig synes jeg ikke Activision hadde en god nok sak til å ha kunne vunnet, men jeg hadde nok gjort det samme hadde jeg vært i EA/DF's sted, overbevist om at det er en pengesum det er snakk om.

Prosenter tror jeg ikke EA ville ha akseptert.

 

 

Edit:

Grunnen til at jeg tror det var Activision som spurte om en avtale, er fordi de i utgangspunktet ville stoppe hele spillet, når de kanskje skjønte at det ikke kunne skje, så prøver de å karre til seg så mye som mulig uten å miste et større ansikt.

 

Det kan selvfølgelig også ha vært at Tim og DF gikk med på noe mer enn 30 millioner for å slippe retten, men jeg synes det virker ulogisk, da de selv uttalte at slutten på Brütal Legend ville bety slutten for DF.

...Som igjen kunne ha blitt sagt for sympati-stemmer.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Tviler sterkt på at populæritèt har noe med dette å gjøre, da flesteparten av spillere ikke vet om rettsaken, og ikke en gang Brütal Legend.

Og alle "hardcore gamerne" som de kaller seg selv, truer med boikott ETTER MW2 OFC!

 

Activision vil kanskje bli parodiert, kastrèrt og mobbet, men la oss være ærlige, det er nesten ingen som vil boikotte de som følge av dette, nettopp pga Infinity Ward og Blizzard.

 

Vi får bare prise oss lykkelige over at Brütal Legend kommer ut, være sure på Activision, og la det være med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...