Gå til innhold

Systemkrav for Divinity 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er litt nysjerrig på dette. Spilte aldri eneren, men det høres da bra ut med en fri verden og evnen til å endre seg til drage. Fallhøyden er selvsagt stor. Hele dragekonseptet kan fort bli ødelagt av dårlige kontroller, men jeg har håp om at det kan bli bra.

Maskinen min burde takle det i hvert fall. Skal kjøpe nytt skjermkort og så burde det gå bra. :)

Begynner å lysne for oss RPG fans nå. Er noen lovende titler i horisonten.

Endret av Nether
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

Divine Divinity hadde litt av en stemning og epic lydspor. Spilte det vel i endel timer, men ble aldri så jeg kom spesielt langt. Sacred tok litt luften ut av rpg-ballongen med timelange grindeøkter.

 

Dog, Diablo III blir et hederlig unntak :D

Lenke til kommentar

Divine Divinity (dvs. 1ern) er sinnsykt bra. God humor, god lærekurve, god vanskelighetsgrad, gode puzzles, jævla irriterende feller, topp voice-acting, enorm verden.

 

Tror nesten jeg skal ta en runde med dette igjen :-)

 

PS: Beyond Divinity (dvs. erm, Divinity 1,5? :p) benytter seg av en buggy StarForce kopibeskyttelse. Styr unna dersom du absolutt ikke MÅ prøve det :)

Lenke til kommentar

Systemkravene til Divine divinity er vertfall ikke høye , klarer ikke lese tipsene under loading screenen - går for fort :p

 

Glimrende spill foressten , glemt hvor bra det er , også kjekt å kunne spille et old fasion "diablo"spill med full skjerm og bra grafikk .

 

også en glimrende guide http://www.gamebanshee.com/divinedivinity/.../catacombs4.php

 

Nettopp ferdig med catacombs i Divine divinity , Diablo med Baldurs gate quester - tusen takk for at gamer minnet meg på dette spillet !

 

Toern har noe å leve opp til ! Litt mistenksom til 3d grafikken men.

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...