Gå til innhold

Artikkel: På kurs for å ikke bli terrormistenkt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om man ikke blir stoppet, må det jo være fordi man ser ut som en komplett amatør, ergo går det mot det ideelle ryktet for systemkameraer. Kunne dog vært interessant å se Canon/Nikon/Pentax-reklamer hvor politiet sklitakler en stakkar p.g.a. "stor linse".

(Er dessverre ikke ansatt hos noe reklamebyrå.)

Lenke til kommentar

Ja, det er rart hva politiet i amerika mener terrorister gjør og ser ut som.

Det hjelper ikke om man er en 150kg+ hvit dame i 60-årene med en McDonnalds burger i den ene handa dersom man går med speilrefleks kamera i den andre og fotograferer på offentlig sted, og siterer grunnloven når politiet kommer og sier hallo. Dette er nettop 2 ting politiet har blitt fortalt terrorister liker å gjøre. :p

Endret av GullLars
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Rart land det der over dammen. Damepupper på TV og fotografering er ille, mens folk fritt kan kjøpe håndvåpen.

 

Det holder altså ikke å være lovlydig, men man skal også kurses i kunsten å ikke oppføre seg eller se ut som en forbryter.

 

Jeg var forøvrig ikke klar over at alle terrorister fulgte et kartlagt handlingsmønster.

Lenke til kommentar

Jeg var forøvrig ikke klar over at alle terrorister fulgte et kartlagt handlingsmønster.

Når det gjelder amerikanske terrorister, så tror jeg gjerne det. Amerikanerene er gjerne tradisjonelle og forutsigbare ... Interne terrorister, dvs. ekstreme amerikanere, er nok er en større trussel generellt en rabiate islamister.

 

edit: fikset skrivefeil

Endret av tomsi42
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Rart land det der over dammen. Damepupper på TV og fotografering er ille, mens folk fritt kan kjøpe håndvåpen.

Kan ikke helt fri meg fra samme tanke. Det skal altså være tillatt å rusle rundt på åpen gate med all verdens våpen, men du må snart ha lisens for å drive med foto.

 

Hvis du har vært medlem i fotoklubben lenge nok, så kanskje du får tillatelse til å være i besittelse av mer enn to objektiv og en blitz - men bare hvis du oppevarer utstyret i et våpenfotoskap. :whistle:

Lenke til kommentar

2+2 kan bli 5 hvis man er hjernevasket til det.

 

Og slik er samfunnet. Pyser.

 

Var 2stk fotografer med heftig teleobjektiv her i bygda om dagen. En hadde et Sigma og den andre et Canon objektiv. Skal jeg stoppe dem fordi de kunne ha tatt bilder av en millitær installasjon som alle vet om? Eller var det bare naturen de tok bilder av?

Skal jeg være redd? Kanskje det kommer en missil!!! Kanskje den bommer og jeg dør? Var de russere? Så ikke ut som muslimer!

 

JEG ER REDD!

Endret av Toast Is Pimp!
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...