Gå til innhold

AMD med lokketilbud


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå, AVG (free) har jo hatt sine utfordringer med tidligere dårlige detection rates, og elendig grensesnitt/brukervennlighet om det oppdaget noe. Gratisversjonen deres var rett og slett alt for strippet. Folk prøver ikke produkter de var misfornøyde med omigjen, mange skyr jo fortsatt Symantec/Norton som pesten fordi det var en resource hog en gang i tiden, selv om det er lenge siden det visstnok skal ha blitt bedre.

 

Ellers skulle jeg ønske jeg fikk lov å kjøpe en unboxed-versjon av prosessorene jeg vil ha. Hva i all verden skal jeg med bruksanvisning, masse emballasje og en dårligere kjøler enn jeg har fra før?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

..

Men jeg ser ikke hva som gjør AVG dårlig, eller har gjort avg dårlig. Men det er kanskje fordi jeg har brukt avg i mange år nå.

 

Uansett, så tror ikke jeg at antivirus har vært nødvendig på maskinen min på år nå, kan ikke huske å blitt infisert siden tja.. 2008 og da var det noen andre som infiserte maskinen. Har også i perioder på halvår kjørt uten AV uten problemer med styggevare.

Lenke til kommentar
Det dreier seg egentlig om et tilbud om å prøve programvaren gratis i seks måneder. Etter denne prøveperioden vil kunden få muligheten til å fortsette bruken av programmet til redusert pris.

 

Fantastisk.

 

Kan dere ikke skrive om tilbud på produkter i kina og japan og andre land som vi ikke får her i Norge også? Utrolig kult å lese om :new_woot:

Lenke til kommentar

Jeg har en onkel som har fulgt med på datafronten siden nittitalet, og han bruker ikke AV. Ikke noe problem sier han, så lenge man ikke tuller med torrents, cracking og tvilsome sider. ;)

 

Da bør onkelen din starte konsulentvirksomhet og fortelle hver enkelt person i landet hvilke websider de bør styre unna for å unngå virus. Samt fortelle dem at de skal unnlate å installere nedlastningsprogrammer og la være å bruke piratvare. Han kan tjene milliarder. :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...