Gå til innhold

Nå er XBMC på iPad og iPhone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan dere ikke samle alle disse Apple "nyhetene" i en egen artikkel i slutten av uken, hver uke? Akkurat nå er det bare kvalmt å se hvordan dere uke etter uke selger dere, som ei oppblåst lørve i skippergata.

 

Noen kaller det sikkert nyheter, men jeg kaller det total mangel på journalistikk og dårlige forsøk på å generere besøkende til denne siden.

 

Men men, karma is a bitch...bare vent :)

Lenke til kommentar

Khaffner:

Det er i utgangspunktet XBMC-folka sin påstand, ettersom den er direkte konkurrent til Apples egne apps. Ut fra meldingen de la ut virket det ikke som om applikasjonen i det hele tatt var lagt inn til godkjenning - derav "i utgangspunktet". Men, er enig i at dette her kan øke bruksverdien betraktelig for enkelte av enhetene.

 

TheMoonMan: Ikke så sinna, da! Kjapp opptelling sier at Nokia, Samsung og Apple har fire saker hver på forsiden i skrivende øyeblikk. Sony Ericsson, Blackberry og Moshi Moshi har hver sin. Vi kan ikke la være å skrive om en gitt produsent når det skjer noe interessant :)

 

Vi kjørte forresten egne samlesaker for Apple noen ganger i fjor vår, da det stormet som verst rundt iPhone 4. Det ble litt i overkant med fire-fem nyheter om dagen. Hva som er for mye er en løpende vurdering.

Lenke til kommentar

Kan dere ikke samle alle disse Apple "nyhetene" i en egen artikkel i slutten av uken, hver uke? Akkurat nå er det bare kvalmt å se hvordan dere uke etter uke selger dere, som ei oppblåst lørve i skippergata.

 

Noen kaller det sikkert nyheter, men jeg kaller det total mangel på journalistikk og dårlige forsøk på å generere besøkende til denne siden.

 

Men men, karma is a bitch...bare vent :)

 

Nå er ikke jeg en merkehore. Jeg kjører det som passer meg.

 

Men du må nok bare innfinne deg med at Apple er en stor aktør i denne sjangeren. Veldig mange bruker Apple-produkter av ymse slag, og da har det nyhetsverdi. Det har ingenting med å være kjøpt og betalt, og det tror jeg du vet.

 

Det som er bra med Apple er at vanlige folk kan forholde seg til produktene deres, og vanlig folk begynte å bruke tjenester de aldri hadde prøv. Bare det å surfe på mobil var et fremmedord for mange før iPhone kom. Det samme gjelder apper. Man kan mene og synse og hate eller elske, men Apple gjør noe riktig, og det er ikke noe poeng å hysje ned produkter som er en såpass stor del av manges hverdag, enten du liker det eller ei.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Khaffner:

Det er i utgangspunktet XBMC-folka sin påstand, ettersom den er direkte konkurrent til Apples egne apps. Ut fra meldingen de la ut virket det ikke som om applikasjonen i det hele tatt var lagt inn til godkjenning - derav "i utgangspunktet". Men, er enig i at dette her kan øke bruksverdien betraktelig for enkelte av enhetene.

Apple stopper ikke lenger apps fordi det er direkte konkurrenter til sine egne apps, med den logikken så ville aldri Spotify eller Wimp vært godkjent ;)

 

Grunnen til at XBMC ikke kommer til App Store er fordi de benytter private API for å få hardwareaksellerering av videoen, dette er ikke tillatt å bruke på App Store, og derfor har de ikke sendt det inn heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...