Gå til innhold

Mass Effect 2 får bedre grafikk på PS3 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De virker rimelig desperate etter å selge flere kopier av ME2. Det solgte jo ikke all verden hverken på 360 eller PC så kanskje ikke så rart.

 

Sitat fra Gamershell:

"Electronic Arts announced that Mass Effect 2, the sequel to Mass Effect developed by BioWare, has sold-in over two million units worldwide in its first week of release (according to internal EA data)."

 

Og idag har de 2.3 mill solgte kopier på Xbox alene såeh... Hvis du sammenligner alt med CoD blir det vel ikke så voldtsomt. Men fortsatt gode tall..

Endret av Amaru
Lenke til kommentar

Lukter jeg et troll? ME2 er Bioware's til nå største suksess som i løpet av sine fire første dager solgte over to millioner enheter. Bioware er nok kjempedesperate, tenker jeg.

Ifølge VGchartz har 360-versjonen solgt nærmere 2.3 millioner kopier til dags dato, altså svært gode salgstall, men langt unna CoD, Halo og Gears. Så det sier seg selv at Bioware er interessert i å selge mer. Personlig tror jeg ikke PS3-versjonen blir å øke tallene noe særlig, men det får tiden vise.

Lenke til kommentar

Sykt digg for Ps3 eierne, virker som bioware gjør en ordentlig jobb her. Misunner dem spesielt for mass effect 1 comicen de skal få hvor man kan lese gjennom eneren og velge de viktigste valgene. (link)

 

Ellers så skulle jeg ønske spillene deres solgte mer, må jo ligge utrolig mye arbeid bak spillene i forhold til andre spill som Cod, Halo og gear. Som så klart alle er gode spill, men føler at Mass Effect er på et helt annet nivå enn de fleste andre spill idag. Har ikke så mye peiling på salgstall osv. Men håper virkelig at de tjener bra profitt på de tallene.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Testa demoen nå av ME2 til PS3. Ser ikke de helt store forskjellene.

 

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-masseffect2-demo-analysis?page=2

 

Selfølgelig er det ikke det. 360 versjonen kommer til å være bedre overall, garantert. Frameraten er også dårligere på PS3, masse tearing også.

 

Men tror du utviklerne vil gå ut å si at PS3 versjonen vil bli hakket dårligere?

 

Selvsagt ikke. Men ved å gå ut å si det de har sagt så har de allerede overbevist tusenvis av PS3 eiere.

Endret av Artemia
Lenke til kommentar

Testa demoen nå av ME2 til PS3. Ser ikke de helt store forskjellene.

 

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-masseffect2-demo-analysis?page=2

 

Selfølgelig er det ikke det. 360 versjonen kommer til å være bedre overall, garantert. Frameraten er også dårligere på PS3, masse tearing også.

 

Men tror du utviklerne vil gå ut å si at PS3 versjonen vil bli hakket dårligere?

 

Selvsagt ikke. Men ved å gå ut å si det de har sagt så har de allerede overbevist tusenvis av PS3 eiere.

Misforså meg rett. Jeg unner PS3 folket å få spilt igjennom ME2. Helt klart et av mine favorittspill.

Lenke til kommentar

Testa demoen nå av ME2 til PS3. Ser ikke de helt store forskjellene.

 

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-masseffect2-demo-analysis?page=2

 

Selfølgelig er det ikke det. 360 versjonen kommer til å være bedre overall, garantert. Frameraten er også dårligere på PS3, masse tearing også.

 

Men tror du utviklerne vil gå ut å si at PS3 versjonen vil bli hakket dårligere?

 

Selvsagt ikke. Men ved å gå ut å si det de har sagt så har de allerede overbevist tusenvis av PS3 eiere.

Dessverre tror jeg faktisk du har rett. Skjedde det ikke noe lignende før Bioshock kom til PS3 også? Utvikleren som portet det over fortalte at PS3-versjonen skulle bli like bra eller bedre, men sånn ble det altså ikke.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dessverre har dere vel rett her. Har både ps3, 360 og pc med gtx470 og hadde 5870. Pc er klart best som seg hør og bør, mens 360 leverer jevnt over bra mye bedre fps og litt bedre grafikk på de fleste spillene som finnes på begge konsollene. Men har jo sett killzone 2 og Metal Gear Solid på ps3 som ser veldig bra ut og leverer god fps. Men der har jo Sony selv vært inne og utviklet, så det er tydeligvis vanskelig å få til men ikke umulig.

Endret av ArneJ.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Har allerede klart å få til bedre teksturer på PC versjonen ved å edite systemsettings fila. Er ikke ferdig ennå.

 

 

 

 

 

Ikke helt ferdig ennå men tror det er ganske ektremt. MEn GTX580 tar det fint. :) (Verktøy=Notepad2)

 

BorderlessWindow=False

 

Fullscreen=True

 

 

 

QualityBloom=True

 

DynamicShadows=True

 

LightEnvironmentShadows=True

 

 

MaxCharacterCinematicLightingPasses=3

EnableLightEnvSHLights=True

MotionBlur=True

FilmGrain=False

ResX=1920

ResY=1080

Resolution=_1920x1080

MaxAnisotropy=16

EnableHighPolyChars=True

Trilinear=True

TEXTUREGROUP_Character_2048=(MinLODSize=2048,MaxLODSize=8192,LODBias=-1)

TEXTUREGROUP_Environment_2048=(MinLODSize=2048,MaxLODSize=8192,LODBias=-1)

TEXTUREGROUP_Character_Diff=(MinLODSize=512,MaxLOD Size=4096,LODBias=-1)

TEXTUREGROUP_Character_Norm=(MinLODSize=512,MaxLOD Size=4096,LODBias=-1)

TEXTUREGROUP_Character_Spec=(MinLODSize=512,MaxLOD Size=4096,LODBias=-1)

TEXTUREGROUP_LightAndShadowMap=(MinLODSize=1024,MaxLODSize=8192,LODBias=-1)

TEXTUREGROUP_Skybox=(MinLODSize=4096,MaxLODSize=8192,LODBias=-1)

TEXTUREGROUP_Effects=(MinLODSize=256,MaxLODSize=8192,LODBias=-1)

 

 

Jeg viser stolt frem Bevis A :p http://postimage.org...2wgw9grtw/full/ AA=16Q Fps 62 (Vil nok ikke fungere like godt på eldre kort.)

 

Bevis B http://postimage.org...17vytqf5w/full/ (Fra samme scene)

 

Edit: Ordna litt da bildene ikke ble vist skikkelig.

 

 

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Bare synd at spillet av og til havner under FPSen til 360-versjonen, og har screen-tearing som faen. :)

 

For ikke snakke om at det vil koste 500-600kr på PS3 når man har kunnet fått det bortimot gratis på 360 i evigheter. Men slikt bryr jo ikke mange seg om, det viktigste er jo merket på maskinen for de fleste.

 

Så det er 500kr de gladelig punger ut.

Lenke til kommentar

Bare synd at spillet av og til havner under FPSen til 360-versjonen, og har screen-tearing som faen. :)

 

For ikke snakke om at det vil koste 500-600kr på PS3 når man har kunnet fått det bortimot gratis på 360 i evigheter. Men slikt bryr jo ikke mange seg om, det viktigste er jo merket på maskinen for de fleste.

 

Så det er 500kr de gladelig punger ut.

Tipper prisen kuttes etter et par måneder. Og det kan jo virke som om merket på maskinen er ganske viktig for deg, stemmer det?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...