Gå til innhold

Hva blir årets beste spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BAD COMPANY 2 <3

 

fy faen for en fryd å se fienden gjemme seg bak en vegg for så å sprenge hele veggen til helvete!!!! gleeeeder meg til vietnam utvidelsen!!!

 

 

Og forøvrig til dere CoD fanboys. Forrige uke var jeg ute i praksis på barneskolen.. vet dere at mange av online motstanderne deres er 10 åringer? =)

 

 

QUOTE FOR THE TRUTH.

 

BFBC2 burde få en pris, makan til sømløs og morsom spilling og på ett vis nytenkende (istedenfor å kjøre samme spillet med forskjellige skins 3-4 ganger og selge til like høy pris hver gang. Ja COD fans, føl dere truffet.), samt veldig oppdatert spillmotor som er optimalisert bra for PC

Endret av Möllers Tran
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vær saklige da. Black ops har en bra multiplayer del. Selv om grafikken er ræva og jeg legger vekt på grafikk, så synes jeg ikke black ops var så dårlig egentlig. Er gøy og eie de "10-åringene" for dem har lett for seg å slenge ut ordet hacker oftere enn dem blunker.

 

Helt ærlig så har jeg en knapp på Bf:Bc2

Lenke til kommentar

Mass Effect 2 er årets spill, har ikkje spilt GT5 enda, men før eg får prøvd det er ME2 årets spill for meg.

Hmm ser at GT5 ikke er nominert engang. Litt rart siden Donkey Kong Country Returns som kommer ut like før (i statene vel og merke) har blitt tatt med... Men hvem vet, kanskje Spike folka vet noe vi ikke vet?

:tease:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...