Gå til innhold

Den lille tegneserietråden!


Anbefalte innlegg

Den lille tegneserietråden!

 

subculture.jpg

 

Velkommen til den lille tegneserietråden! Stedet for løst prat rundt tegneseriene du liker :) Her kan du prate om alt fra Supermann til Pondus, dele striper eller bare vise fram din eminente samling med god samvittighet.

 

Dersom du har noen bidrag til førstepost, rop ut, så ordner vi det ;)

 

Ramble on.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden jeg vil ha denne i mine innlegg kan jeg fortelle at jeg gleder meg til neste nummer av The Walking Dead. Oooooooooooooooooooooooooooh yeah!

 

Hvilken dag i måneden er det de kommer ut egentlig?

 

edit: Det viste seg å være i går, altså den 22.

Nr 78 var som alltid bra... men var nogle skuffende syntes jeg. Skal ikke spoile noe så ikke les før du har lest nummeret selv:

 

Jeg trodde at alt skulle gå til helvete igjen nå, men de løste jo hele greia på null komma niks! Var ikke like nervepirrende som det var da fengselet stod ovenfor samme trussel, men skal innrømme jeg nøt godt "Look like my sniper got yours". Det er fint når ting for en gangs skyld går greit, men syntes livet for Rick og gjengen har blitt en dans på roser (tatt situasjonen i betraktning). Siden sammentreffet med kannibalene har jo ting gått etter planen, men det var jo uhyre overraskende og sjokkerende deilig å lese hvordan de regelrett eide de kannibalene. Syntes serien trenger mer dritt igjen, men forssiden på nr 79 lover jo godt.

 

 

Til dere som leser The Walking Dead, hva er deres tanker rundt tv-serien som starter opp på Halloween? Noen forhåpninger?

Endret av Dassen
Lenke til kommentar

Noen som samler på tegneserier, eller er det kun nettbasert og bøker det går i?

Tja, jeg samler på litt hvert fall. Har bl.a komplett Conan-samling fra 1984-2006, det meste av Pondus som er utgitt i "Donald-formatet" og komplett Spawn for å ta de norske bladene.

 

Fra utlandet har jeg komplett Bone(1-9), alle hardcoverbøkene til The Walking Dead- og Invincible.Så har man jo litt DMZ, Punisher MAX, bittelitt Marvel/DC, en slump Spawn og litt forskjellig Conan.

 

Så litt lesestoff har det jo blitt i hylla hjemme :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...