Gå til innhold

Test: Apples Ipods


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hva som er så forferdelig med iTunes jeg?

 

Fint for deg da!

 

Forøvrig er Mp3-spillere bare SÅ 2008. Takke meg te trådløs streaming, Spotify, på mobilen. :)

Kommer nok aldri gå tilbake nei. Spesielt ikke nå som man kan laste over mp3 filer til å synce med Spotify (om det skulle være musikk den mangler).

Lenke til kommentar

håper scrobbling til last.fm blir mulig fra andre spillere. da blir iTunes uinstallert tvert. men nå er jo iTunes bare installert på den stasjonære spillemaskinen, så det "plager" meg jo ikke at det er der.

 

jeg har for ordens skyld førstegenerasjons-Shuffle. den nye ser fin ut den. den er makan til førstegenerasjonsdesignet, som jeg liker kjempegodt. voiceover høres deilig ut, om man legger inn playlists. og så er den jo meget billig. den lave kapasiteten plager ikke meg, da jeg heller legger inn ny musikk når jeg vil høre på det, enn å ha en milliard låter å bla imellom.

Lenke til kommentar

Ipod touch 4 er en SVINdyr mp3-spiller. 18-1900 kr for 8gig? seriøst? 8 Gig er jo ingenting heller

 

Tja, dersom man sammenligner med en av de simpleste Netbookene er det ikke så galt. Nesten samme skjermoppløsning, lagringskapasitet, hastighet og pris. Den mangler tastatur, men er MYE mindre og har bedre batterilevetid. Operativsystemet er en fordel eller ulempe, behovet for iTunes er en ulempe.

 

For min egen del så har jeg bestilt en Touch istedenfor en mye dyrere iPad. Som telefon foretrekker jeg Android, musikk på Sansa Clip+, og Windows på PC.

Lenke til kommentar

Er ikke det forholdsvis standard? Det er på plass i Songbird iallefall.

 

kanhende det funker i Windows nå. har aldri fått det til å funke i Gentoo iallfall. jeg bruker Clementine som musikkbibliotek/-avspiller.

Bruker Clementine på Arch Linux og scrobbler som en helt. Kan også "Love" og "Ban" låter, i tillegg til at siste SVN-revisjon av Clementine henter hvor mange ganger du har scrobblet låta, hvor mange listeners den har, bilder av artisten, etc.

 

Pass på at du har installert liblastfm og kompilert Clementine med støtte for Last.FM.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...