Gå til innhold

Misfornøyde kunder får gratis spill (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ille og dårlig måte å løse problemet på.

Det finnes jo ingen "løsning" på problemet, når EA engang har bestemt seg for å legge ned APB.

Dette er et plaster på såret, og ganske mye bedre enn ingenting, som kunne vært et høyst reelt alternativ.

 

Hva skulle du heller ha sett som erstatning? (Innen rimelighetens grenser, selvsagt.)

Lenke til kommentar

Den eneste løsningen måtte være å lage en solid oppdatering som endrer spillet fraw grunnen av og gjør det spillbart for folk på lavt level, samtidig som de forbedrer spillet betraktelig for alle på høyt level og mid-level.

 

Sjekket for øvrig den siden til EA, men jeg finner ingen ting om noe gratis spill. Jeg har mine tvil om at dette stemmer. Men om noen kan sende meg til rett side, så for all del. Tar gjerne imot et spill.

Lenke til kommentar

Spiller ikke spillet, men det hørest ganske generøst ut for meg.

 

For å sette det i perspektiv, vi som brukte penger i Project Torque ble stengt av uten varsel og fikk ingenting tilbake, bortsett fra noen få fattige points i en annen mmo som var så dårlig at ingen spilte det.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar

en løsning må jo være at man legger ut server koden på nett som open source elns. samtidig som man da fortsetter å selge selve spillet og har en side der men holder øye med alle online servere. det betyr jo da at folk kan jobbe med spillet videre. eventuelt å legge ut alt som open source og la folk leke med det som dem vil.

Lenke til kommentar

Jeg brukte EA Live Chat (support.ea.com/chat), og det fungerte fint. De sa at jeg kunne få et nytt spill hvis jeg hadde kjøpt det etter 15. juli. Det hadde jeg ikke, men tok sjansen på å vise kvitteringen likevel, og fyren så tydeligvis ikke på dato.

 

Fikk ikke velge og vrake, fikk kun velge mellom BC2, ME2 og C&C4..og sistenevnte var det enste jeg ikke hadde. Menmen, plaster på såret iallefall. Jeg måtte ta screenshot av Steam kvittering og vise frem via Java Screen Sharing.

Lenke til kommentar

Får man ikke valgt mellom andre spill enn Mass Effect 2, Command & Conquers 4 og Bad Company 2? Jeg har jo allerede Bad Company 2 og Mass Effect 2, og jeg har ikke noe lyst på Command & Conquer 4.

 

Ser ut til at det kun gjelder de som kjøpte det via steam. Vi som kjøpte det i butikk får ikke en dritt.

 

Sikkert fordi det er mye lettere å påvise at du har kjøpt det når det gjelder Steam, enn å vise fram en kvittering fra Pytt & Panne.

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Tror det varierer hvem du snakker med. Personen jeg snakket med sa jeg fritt kunne velge blant utgitte EA PC spill. Som han sa "pick a game".

 

Da sender jeg en mail/chatter med de når jeg kommer hjem, hvor jeg har brukernavn og alt. Husker ikke det akkurat nå. Noen som har en liste over EA games som er verdt å skaffe?

Lenke til kommentar

Noen som har en liste over EA games som er verdt å skaffe?

 

Nå skulle jeg være så jævlig morsom at jeg svarte "Ja, her:" og presenterte en tom liste, men så tok jeg meg tida til å sjekke EA sine sider, og ser at de faktisk har et ganske bredt spekter med spill.

 

Dragon Age serien, Left 4 Dead serien, Need 4 Speed serien ...

Det ser ut til å være noe for enhver smak der, så spørsmålet er nesten hva slags spill du liker.

Lenke til kommentar

Jeg fikk Dragon Age origins pakke av EA jeg iallefall. Eneste han ville vite var når det var kjøpt og ett desktop view der han kunne bekrefte at spillet var lagt til i steam :)

 

Synd det ble lagt til via EA store tingen istedet for steam, men Det var greit nok. Og de hadde ikke trengt å gjøre en dritt (EA var jo tross alt ikke grunnen til at APB gikk i vasken).

Lenke til kommentar

Ser ut til at det kun gjelder de som kjøpte det via steam. Vi som kjøpte det i butikk får ikke en dritt.

 

Sikkert fordi det er mye lettere å påvise at du har kjøpt det når det gjelder Steam, enn å vise fram en kvittering fra Pytt & Panne.

 

Hva med å skanne inn bilde av boksen med cd-key?

 

Det kan man jo endre med Photoshop o.l Det er litt annerledes å share screen via java for å vise steam kvitteringa.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...