Gå til innhold

Google Instant støtter ikke Opera


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det ikkje fungerer for 1 promille av nettbrukerene er ikkje så farlig, tenk heller på kor mange det fungerer av!

1 promille av 100 millioner brukere er 100 000. Både Opera og Google har flere brukere enn det, så Opera-brukerene er ikke ubetydelige.

 

I den store verden: jo, det er de.

 

 

Ta for eksempel listen til W3Counter.com:

 

http://www.w3counter.com/globalstats.php

Lenke til kommentar

HAHAHAHA

Dere som sier at det er en bevist handling på pur faen, dere kan ikke en skit om webutvikling.

Alle nettlesere tyder koden forskjellig, og Opera er etter min erfaring en av verstingene (jobber opp mot FF).

Dette sammen med en lanseringskåt sjef utgjør manglende støtte for enkelte browsere fordi de ikke ble helt ferdig. Teorien om at de ikke ble ferdig, støttes av at den faktisk funker i Opera, men er vel noe som ikke funker, og derfor har de avventa lanseringen for Opera.

Endret av AlecTBM
Lenke til kommentar

HAHAHAHA

Dere som sier at det er en bevist handling, dere kan ikke en skit om webutvikling.

 

Bevisst, ikke bevist. Enn så lenge. Men uansett, hvis Google Instant virker dersom du sender en annen UA-streng enn "Opera", så tyder jo det virkelig på at det er en bevisst handling. Google har altså sniffet etter nettleser, og ikke funksjonalitet, slik de burde. Dårlig webutvikling, spør du meg.

 

Dette sammen med en lanseringskåt sjef utgjør manglende støtte for enkelte browsere fordi de ikke ble helt ferdig. Teorien om at de ikke ble ferdig, støttes av at den faktisk funker i Opera, men er vel noe som ikke funker, og derfor har de avventa lanseringen for Opera.

 

Dette har du nok rett i. Men med dette avsnittet motsier du for øvrig det du selv sier øverst.

Lenke til kommentar

HAHAHAHA

Dere som sier at det er en bevist handling, dere kan ikke en skit om webutvikling.

 

Bevisst, ikke bevist. Enn så lenge. Men uansett, hvis Google Instant virker dersom du sender en annen UA-streng enn "Opera", så tyder jo det virkelig på at det er en bevisst handling. Google har altså sniffet etter nettleser, og ikke funksjonalitet, slik de burde. Dårlig webutvikling, spør du meg.

 

Dette sammen med en lanseringskåt sjef utgjør manglende støtte for enkelte browsere fordi de ikke ble helt ferdig. Teorien om at de ikke ble ferdig, støttes av at den faktisk funker i Opera, men er vel noe som ikke funker, og derfor har de avventa lanseringen for Opera.

 

Dette har du nok rett i. Men med dette avsnittet motsier du for øvrig det du selv sier øverst.

La meg omformulere, de har ikke deaktivert Opera bevist på pur faen

Lenke til kommentar

Tabbe?

Virker som om det er gjort med vilje, google prøver å skvise ut opera. Dumt for opera som lever av google.

Dette er bare taktikk i forkant av Googles planlagte oppkjøp av Opera :ohmy:

 

Haha, du mener det, ja. Jeg elsker disse ryktene. De kommer hvert år, og sender aksjekursen til Opera i været hver gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...