Gå til innhold

Vi lanserer nybegynnerskin i beta


Anbefalte innlegg

Som et ledd i vårt prosjekt for å utvide forumets appell og brukervennlighet har vi nå lansert et helt nytt og spesialdesignet skin, spesielt beregnet for nye brukere av forumet. Våre eksisterende brukere er selvsagt velkommen til å prøve det også, men vil fortsatt ha de gamle skinnene som alternativ.

 

Skinnet er foreløpig i Beta-versjon, det er ennå linker som ikke virker og knapper som ikke gjør noe. (F. eks. i skrivende stund "Si din mening" på toppen av siden.) Det er også noen kosmetiske problemer. Vi har laget en kategori for dette i trackeren: Link.

 

Som dere ser er det ikke bare kosmetiske endringer i dette skinnet. Lettere navigasjon til populære tråder, integrasjon med sosiale medier etc. er blant målene. En beskrivelse av målet med skinnet kommer etterhvert.

 

Geir :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv syns jeg det er mye positivt med dette skinnet, ikke bare for nybegynnere :)

Det er korrekt. Det kan vi takke våre engasjerte moderatorer og veiledere for, de fikk en sniktitt på designet og kom med tilbakemeldinger sett fra erfarne brukeres side. Så dette kan fort bli mange brukeres favoritt, om de bare kommer forbi de første sekundene med uvanthetsfølelse. (Som når vi pusset opp kjøkkenet hjemme og ikke kunne finne noen ting, enda de strengt tatt var mer logisk og brukervennlig plassert nå enn før.)

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tanken startet som et standard tema som skulle gi nye brukere en fin vellkomst uten haugevis av funksjonalitet "in your face med en gang" slik det er med de andre temaene. Men nå ser det for min del ut som om det har utviklet seg til noe mer.

 

Det er vell også denne som er tiltenkt å brukes som ny forside med promotering av gode emner og lignende etterhvert.

Endret av cyclo
Lenke til kommentar

Første tanke: Forferdelig. Så tenkte jeg litt over det og tenkte at det ble litt bedre :)

 

Noen småting; Kanskje midtstille det? Likte at TS er uthevet! (Vil også ha muligheten til å se når brukeren ble registrert, og antall inlegg når jeg ser over )

Endret av Sk!ppy
Lenke til kommentar

Makan til rotete design (forsiden)(førsteinntrykk) :p

Selve "hvis/les tråd"-delen var grei og oversiktlig.

Designet bør absolutt midtstilles, som nevnt over.

 

Edit: Synes også dere kan legge inn IP board classic blue - designet, med valg av fler bredder på forumet. Om det er kompitabelt med denne versjonen(?). Greit å ha noen "simple" design og velge i også.

Endret av Thomas.
Lenke til kommentar

Ser bra ut! Eg hadde ikkje lov til å opprette saker i den nye trackerkategorien. Er det berre veiledarar/moderatorar/admin som har lov til det?

 

Anyways, det virker som om spoilerar ikkje fungerer. Eg fekk iallfall ikkje opna desse korkje i Opera eller Chrome.

Send en PM til TSP så fikser han det nok ganske så fort, selv om jeg tror han har lagt seg for kvelden ;)

Lenke til kommentar

Har allerede tatt kontakt med de respektive, men kan også nevne her at forumpulsen i det nye temaet viser tråder og innlegg fra lukkede kategorier. Det samme skjedde med de andre temaene når de lukkede kategoriene ble lansert, dette ble fort fjernet, samme bør skje her.

Finnes allerede en sak om dette i trackeren: https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=538

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...