Gå til innhold

Spill Crysis 2 i mars


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser aldri for meg at dette kan bli mer krevende enn Crysis 1, med tanke på at dette skal kunne kjøre på konsoll. Det hadde nok blitt mye mer krevende om Crytek hadde laget en ren PC versjon, slik som sist. Men gjengen solgte vel såpass dårlig at dem bestemte seg for å aldri gi ut en ren pc tittel mer.. Utrolig synd i grunn.

 

Selv har jeg kjøpt både Crysis og Maximum Edition, så jeg har 2 lisenser liggende. Kommer sikkert til å kjøpe dette også, hvis ikke EA drar et DRM "triks" ut av hatten igjen da. Hater den gjengen der innbitt av hele mitt hjerte.

Lenke til kommentar

Har en gaming laptop som tar crysis 1 lett på medium og noe på high, lurer da på om jeg skal ha crysis 2 på ps3 eller pc :hmm:

 

Den tar ikke Crysis lett om du må kjøre på medium ;) hehe

 

Hestekølle:

 

Kanskje ikke veldig overraskende at det ikke kommer til Mac...

Kan du utdype "den balle grafikkmotoren" litt?

Etter Cryengine 2, tror jeg ikke de vet hvordan man lager dårlige spillmotorer...

Lenke til kommentar

Jeg åpnet BC2 i går etter å tidligere ha spilt MW2.

 

Og jeg må si at jeg begynner å bli MEKTIG lei gjentakende "samma greia" FPS spill med litt ny grafikk. Jeg savner virkelig innovasjon og nye opplevelser. Jeg er redd Crysis 2 bare blir mer av det samme og kun etter en halvtime vil gi momtrent følelsen man får når man er på bunn av en potetgullpose.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Gleder meg mest til Sandbox3, det blir artig å leke med de nye kraftige funksjonene ;DNoe annet som blir bra med Crysis 2 er 3D muligheten. Her har de gjord 3Den på en annen måte enn andre spill. Isteden for to kameraer som gir dårligere ytelse har de laget det på en måte at du slippe å sette ned grafikken for å spille i 3D.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...