Gå til innhold

Anmeldelse: Super Mario Galaxy 2 (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt enig i anmeldelsen. Vanvittig bra spill, for å si det mildt. Men skal jeg pirke litt liker jeg ikke at vi får så mange drakter og Yoshi så tidlig, og hvorfor endrer Yoshi farge her? Spiser han den blå greia som gjør at han flyr blir han blå, og så videre. I gamle dager var det jo en rekke forskjellige Yoshier? (se f.eks Yoshi's Island)

Lenke til kommentar

Bra anmeldelse. Dette skal kjøpes!

 

Bowser er beseiret, prinsessen er min, men jeg har fremdeles ikke fått nok.

Neiii, nå spoila du hele spillet for meg! Hehe :tease:

 

Overrasket meg at Spillverket kom ut med anmeldelsen før Gamer.no. Konkurranse er alltid bra. :)

Endret av Sitronkake
Lenke til kommentar

Har hatt spillet et par dager nå, og det er enkelt og greit fantastisk. Likte veldig godt enern, men det har vært morsommere å samle de 30 stjernene jeg har fått i Galaxy 2 enn jeg hadde nesten gjennom hele enern. Det er et eller annet med nivådesignet, og at alt liksom bare er gøyalt å gjøre. Digg!

Lenke til kommentar

Spillet er definitivt vanskeligere enn det første, men det er på en bra måte. Det er noen stjerner jeg har nesten fått flere ganger. Et sted må man sli gjennom en trestamme, og jeg brukte minst tyve liv i den banen. :blush: Men hver gang var det jeg som gjorde noe feil. Jeg hoppet litt for sent, styrte feil og så videre. Det var bare småfeil, så det ble aldri frustrerende. Greit jeg hadde brukt fem, seks liv allerede, men neste gang skulle jeg ta den. Ti liv senere skulle jeg ta den neste gang. Til slutt tok jeg den og følte meg litt vel bra. :ermm: Men det er nettopp derfor spillet er så bra. Kontrollene, nivådesignen og utfordringen er helt perfekt. En del stjerner er ganske vanskelige å få tak i, men det er alltid rettferdig. Det er lett å se hva man skal gjøre, og det er i teorien lett å gjøre det. Men i praksis...

Lenke til kommentar

 

 

Overrasket meg at Spillverket kom ut med anmeldelsen før Gamer.no. Konkurranse er alltid bra. :)

 

Jeg var med Simen litt før han var ferdig med anmeldelsen, hvor han tydeligvis var i barnemodus etter å ha spilt dette her. Eneste han maste om var å kjøpe is, han skulle løpe på veggene og prøvde å bore seg gjennom golvet til underetasjen. Ikke fikk jeg i han pils heller, han skulle hjem for å skrive ferdig.

 

Alt den ungen gjør for dere altså. :wee:

 

Spillet gjorde tydeligvis inntrykk, nå er han reist ut på eventyr.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Min personlinge mening er at kontrollene er perfekte. Det meste "vifting" vi gjør er når vi tar en snurre-angrep og når vi borer ned i bakken med en power-up. Selv da er det lite vifting. Jeg beveger kontrollen raskt en gang til høyre og venstre. I tillegg er det en sjelden gang vi kan klatre på planter og blir nødt til å riste kontrollen litt opp og ned, men det er svært sjelden og varer kort tid.

 

Aner faktisk ikke om classic controller er støttet, men mest fordi jeg ikke har hatt behov for å prøve. Jeg ville låst søstra di inn på rommet hennes og ikke sluppet henne ut før du er ferdig med SMG2 for godt en gang om noen år. :p

Lenke til kommentar

Har kjørt piratkopi i 2 dager nå og er meget fornøyd, dette skal kjøpes. Og før jeg blir hetset av antipirater: Anser Wii som en usikker plattform når det kommer til spill, så jeg vil helst prøve de godt før jeg tar avgjørelser. 600 kr ut av vinduet er sure penger i mine øyne. Jeg kjøper det jeg liker og holder meg unna resten.

 

Hvem av spillene anbefaler dere og starte med? 1 eller 2? Tror jeg skal kjøpe en av dem i morra :D

 

De har vel strengt talt ikke særlig mye med hverandre å gjøre sett fra historiens synspunkt, så gå får nr 2 da får du mest for pengene i mine øyne.

Endret av Bryteloff
Lenke til kommentar
Helt enig i anmeldelsen. Vanvittig bra spill, for å si det mildt. Men skal jeg pirke litt liker jeg ikke at vi får så mange drakter og Yoshi så tidlig, og hvorfor endrer Yoshi farge her? Spiser han den blå greia som gjør at han flyr blir han blå, og så videre. I gamle dager var det jo en rekke forskjellige Yoshier? (se f.eks Yoshi's Island)

Synes det er bra hvis Yoshi kommer tidlig!

Lenke til kommentar
Og før jeg blir hetset av antipirater: Anser Wii som en usikker plattform når det kommer til spill, så jeg vil helst prøve de godt før jeg tar avgjørelser.

 

Greit nok det, men var det virkelig noe tvil om at Galaxy 2 kom til å bli noe annet enn kvalitet? Hadde forstått det om det var et tredje-parts spill fra en eller annen utvikler.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...