Gå til innhold

Iphone 4 er lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Apples lommedingser pleier ikke å falle skrekkelig fort i pris. De synker gjerne med en hundrelapp nå og da - men den store "gevinsten" får man ikke annet enn når ny funksjonalitet puttes inn eller det dukker opp en helt ny modell på samme prispunkt :)

Lenke til kommentar

Da har du ikke fulgt godt med. Jeg husker én uke etter at jeg kjøpte min MBP i 2006, så kom det en refresh, med mer ram, raskere cpu og større disk for rundt en tusenlapp mindre.

 

Ved lansering av forbedrede produkter synker selvfølgelig prisen hos Apple også. Tingen er at hos alle andre leverandører synker prisen ofte betydelig relativt kort tid etter at produktet er lansert pga konkurranse mellom forskjellige butikker og produsenter. Siden Apple lever i en egen liten boble med sitt særegne opplegg og dermed har monopol på alle sine produkter kan de diktere prisene til utsalgsstedene, i stedet for omvendt.

Lenke til kommentar

Apples lommedingser pleier ikke å falle skrekkelig fort i pris. De synker gjerne med en hundrelapp nå og da - men den store "gevinsten" får man ikke annet enn når ny funksjonalitet puttes inn eller det dukker opp en helt ny modell på samme prispunkt :)

 

ja, var vel det jeg "fryktet" blir vel Apple som får ferie pengene mine i år da :p

Lenke til kommentar

Min mening:

Reklame (på mobile enheter spesielt) burde være smått og bortgjemt, men synlig. Dersom reklamen er om noe som interesserer deg burde det gå an å dra den ut, klikke på den eller gjøre noe annet for å kunne se mer info. Og da kun den infoen man vil lese. Akkurat som at jeg luker ut Elkjøp-reklamen i aftenposten på søndager og kaster den andre reklamen.

 

Interaktivitet er også flotte greier. Hvis det er spillreklame, legg ved demo/trailer. Link til reviews og erfaringer, utnytt potensialet i enheten der reklamen blir vist.

 

Har ikke satt meg inn i Iad, men Google tror jeg har fått det til

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...