Gå til innhold

– Det skal handle om deg (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De setter jammen lista høyt! :thumbup:

Dette er en revolusjonerende måte å lage MMORPG spill på, og jeg håper den setter standarden for fremtidige giganter. Høres ut som et genialt konsept, og med nok utvikling kan det bli den neste store tittelen innen MMORPG.

Lenke til kommentar
– En gjenganger som stadig dukker opp når vi spør spillere hva det største problemet med dagens MMO-spill er, er at handlinger man utfører aldri faktisk påvirker verdenen. Å bekjempe en episk kamp mot en massiv boss, bare for å se at han dukker opp igjen fem minutter senere, eller føle at dagens viktige gjøremål var å slakte ti rotter, kan gjøre at opplevelsen føles fryktelig flatt og repeterende.

 

Akkurat dette er grunnen til at JEG ikke er hekta på MMORPG-spill.. det at jeg tar en "kjempe", så blir jeg venner noen in-game som ikke har gjort "den questen", så for å hjelpe den personen må jeg drepe den samme som jeg drepte, -og det blir feil for meg.. slikt sett, i MMORPG, så spiller jeg så godt som kun solo, kun for å få min egen rollespill-opplevelse.. dog, jeg har ikke spilt så mye.. Gikk fort lei WoW, selv om det hadde sine sjarmerende øyeblikk, mye pga grafikken.. men LotRO er det jeg har spilt mest, men allikevel ikke mer enn til level 30, eller noe..

 

Spendt på dette, og Star Wars - The Old Republic, som også skulle fikse litt på det der med historie og solo-spilling og sånn..

Lenke til kommentar

Jeg ble litt lei av GW, mostly fordi jeg aldri gadd å engasjere meg + at de to jeg kjente IRL ikke gadd å spille gw/ de var ikke samme lvl som meg. Kjedelig at man må gå alene ute i feltet uten at man kan møte andre spillere.

Dog tror jeg at GW 2 kan bli bra, eneren var ikke dårlig. Får håpe det er mindre restriksjoner i form av spells og antall spillere i feltet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...