Gå til innhold

Ny Sumatra PDF lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"I tillegg skal noen feil være fikset, og en rekke små forbedringer skal være gjennomført. Det dreier seg blant annet om forbedringer når det gjelder visning av PDF-dokumenter. "

 

Så i en ny versjon av en PDF-leser er det altså "forbedringer når det gjelder visning av PDF-dokumenter".

 

Banebrytende!

Lenke til kommentar

Jeg har ikke prøvd Sumatra i det siste, men sist jeg gjorde det savnet jeg mest muligheten for å fylle ut skjemaer og å ha mange faner åpne samtidig. Har dette kommet på plass nå?

 

Forøvrig er dette en glimrende nettleser PDF-leser i sin sjanger: lettvektersjangeren. Den passer ypperlig på f.eks minibærbare og lesebrett.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Jeg har ikke prøvd Sumatra i det siste, men sist jeg gjorde det savnet jeg mest muligheten for å fylle ut skjemaer og å ha mange faner åpne samtidig. Har dette kommet på plass nå?

 

Forøvrig er dette en glimrende nettleser i sin sjanger: lettvektersjangeren. Den passer ypperlig på f.eks minibærbare og lesebrett.

Så vidt jeg kan se er det i alle fall ikke støtte for faner. Har ikke prøvd å fylle ut skjemaer.

 

Og nettleser? Antar du mener pdf-leser?

Lenke til kommentar

Bruker denne som et ypperlig alternativ til Adobe Reader.

 

Fordelene er at den er kjapp, enkel, liten, gjør jobben (for lesing), har ikke auto-updater som nekter å holde kjeft.

 

Bakdelen er at man ikke kan gjøre noe mer enn å lese filer, vel nå kan man visst lagre noen dokumenter som tekstfiler, men uansett er det bra å ha alternativer til Adobe Reader som fungerer bra.

 

Det eneste jeg savner nå er et like bra alternativ til Acrobat Professional. Det trenger ikke være like avansert, bare man kan legge sammen PDFer og gjerne kjøre OCR for å få ned størrelsen på skannede filer.

Endret av Nator
Lenke til kommentar

Beklager at jeg kommer her og sutrer, men bør ikke Hardware.no snart skifte navn til Software.no??? Ta en titt på framsiden, og sjekk andelen softwarerelaterte artikler opp i mot hardwarerelaterte...

 

Eventuelt kunne de bringe tilbake programmer.no ...

Kan ikke dere lesere av Hardware.no engasjere dere og skrive noen hardware-relaterte artikler slik at oss andre kan få mer å glede oss over da? :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...