Gå til innhold

GoOpen 2010


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3 800 kr er langt fra dyrt for en såpass omfattende 2-dagers konferanse. Koster ikke ubetydelig å arrangere noe slikt. 3 800 kr oppfattes nok heller ikke som dyrt av de primære målgruppene - som er bedrifter, kommuner og offentlige organisasjoner. De betaler ofte 2 - 3 ganger dette for en 2 dagers konferanse.

 

Det som dog mangler - er en studentpris på et betydelig lavere nivå.

Lenke til kommentar

De hadde så vidt jeg kan huske studentrabatt i fjor, så det er litt synd at ikke det ble videreført i år. Tar man kontakt med Friprogsenteret er det ikke umulig at det går an å prute heller, dersom man er student. Ser det er noen som har fått hint om det på Friprog-bloggen. Heldigvis betaler jobben for meg.

 

Blir det like bra som i fjor er det virkelig verdt det. Det er faktisk den eneste konferansen jeg insisterer på å være med på hvert år.

Endret av AudunWangen
Lenke til kommentar

Med tanke på prisen så var artikkelen rett og slett bare en reklamenotis. Hadde heller sett frem til om hw.no hadde sendt reportere fra konferansen og fortalt om hva skjedde der.

 

Forøvrig ang studentpriser, så er det ganske vanlig at frivillige studenter får gratis inngang på utviklingskonferanser, bl.a javazone og smidig. Da jobber studentene noen timer som frivillig mot gratis deltakelse. På den måten vil de vil som arrangerer få billig/gratis arbeidskraft, mens studentene vil lære mer om emnene som blir forelest, cv-fyll. Synd det offentlige ikke tar seg tid til slikt.

 

Ang friprog så er jeg meget sterkt for bruken av det, men for nedleggelse av friprogsenteret da vi ikke trenger flere statlige propagandamaskiner.

Lenke til kommentar

Prisnivået er nok litt i overkant stivt for oss studenter som kunne hatt godt nytte av dette, både faglig og pga interesse.

 

Men som Martin Bekkelund skriver over her, så er det jo strengt tatt bare å ta kontakt og se hva en kan få ut av det.

Klassen min har gjort det, og det ser ut til å få et positivt utfall for oss, i hvert fall. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...