Gå til innhold

Buzz ble lansert for tidlig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I tillegg har Google "glemt" å legge til en Buzz-fane i Gmail-instillinger som gir brukerne bedre kontroll over tjenesten, men denne muligheten skal visstnok være på vei.
Der bør det komme en checkbox for å deaktivere hele greia.

 

Gmail på eget domene (Google Apps) har den fine fordelen at man kan deaktivere feks Chat for hele domenet, og idag var det ekstra digg da jeg så at det ikke var noe Buzz-link i navigasjonsmenyen min. Chat, web clips, buzz etc. er bare piss man klarer seg fint uten.

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
Bra gjort av google å innrømme feil. Det viktigste er ikke at de gjør feil, men at de lærer av dem!

Hadde det vært MS som kom med alt dette ville folk skreket høyt over personvern, sikkerheten og bugs. Merkelig hvordan folk ser forskjellig på ting.

 

(uten at jeg sikter til deg)

 

Så sant, så sant. Skyr selv unna mest mulig Google tho.

Lenke til kommentar
Bra gjort av google å innrømme feil. Det viktigste er ikke at de gjør feil, men at de lærer av dem!

Hadde det vært MS som kom med alt dette ville folk skreket høyt over personvern, sikkerheten og bugs. Merkelig hvordan folk ser forskjellig på ting.

 

(uten at jeg sikter til deg)

Nei, for Google har aldri fått kritikk for dårlig personvern. Morsomt hvordan MS-fans ser kritikk mot MS overalt, eller Apple-fans gjør det samme. Ta av deg skylappene plz.

Lenke til kommentar

Skeptisk til at dette var en feil. Det er ihvertfall ikke mangel på testing da de fleste problemene med Buzz er abstrakte, ikke programmatiske. Hvordan Buzz forholdt seg til personvern og de andre aspektene ved tjenesten var nøye kalkulert for å maksimere umiddelbar markedspenetrering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...