Gå til innhold

IPB3.0 oppgr.:Pratetråden for testere av IPB3 på upgrade.diskusjon.no!


Anbefalte innlegg

Hei, her er en generell pratetråd for oss testere.

 

Ønsker at bugs og tilbakemeldinger tas i egne tråder, men hvis moderatorer eller administratorer for eksempel gjerne ønsker at vanlige medlemmer skal teste noe, kommer vi til å henvende oss her. Dette er og stedet for generell diskusjon rundt forumoppgraderingen, slik at vi slipper å okkupere andre tråder med generelt prat, forespørsler og spørsmål ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kunne noen meldt seg frivillig til å la alle sine innlegg bli fjernet fra upgrade.diskusjon.no? (Kun testoppgraderingen naturligvis ;) ) Post noen innlegg og tråder på testoppgraderingen først og si deretter fra her.

 

Innleggene dine på testoppgraderingsforumet vil evt. ikke komme tilbake før neste testoppgradering av en backup-database blir gjort.

Lenke til kommentar
Jeg kan gjøre det. Men jeg vil ikke ha flere søppelinnlegg (de jeg har 125 av her). Det skjer vel ikke?
Det jeg ønsker å teste er om alle innleggene dine evt. havner i papirkurven eller ikke, så jo det kan bli flere enn 125. Men kun på testoppgraderingen. Det som skjer der har ikke noe å si for dette forumet ;)

 

Så du melder deg frivillig Dragen?

Lenke til kommentar
Jeg kan gjøre det. Men jeg vil ikke ha flere søppelinnlegg (de jeg har 125 av her). Det skjer vel ikke?
Det jeg ønsker å teste er om alle innleggene dine evt. havner i papirkurven eller ikke, så jo det kan bli flere enn 125. Men kun på testoppgraderingen. Det som skjer der har ikke noe å si for dette forumet ;)

 

Så du melder deg frivillig Dragen?

Jepp.

Lenke til kommentar

Ja, det skulle stemme. Men det skjer en feil når man trykker på + ved siden av postene nå, tror jeg vet hvordan det skal fikses, men må få kontakt med drift først.

 

Forøvrig, jeg trodde du hadde startet flere emner på testoppgraderingen Latias, jeg ser ingen :p (Alle er i papirkurven)

Lenke til kommentar
Ja, det skulle stemme. Men det skjer en feil når man trykker på + ved siden av postene nå, tror jeg vet hvordan det skal fikses, men må få kontakt med drift først.

 

Forøvrig, jeg trodde du hadde startet flere emner på testoppgraderingen Latias, jeg ser ingen :p(Alle er i papirkurven)

Hmm, hvor har det blitt av dem da? Kanskje i PAPIRKURVEN???

 

Føler jeg blir misbrukt på testforumet. Warn, og slett av poster. :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...