Gå til innhold

Får ikke til å endre e-post på diskusjon.no-bruker.


Anbefalte innlegg

Har prøvd å kontakte "support" men får ikke hjelp..

 

 

Jeg vil gjerne endre min mail, men samme f... hva jeg gjør, så GÅR DET IKKE!!!!!

 

Dette skjer når jeg skriver inn min epost to ganger, som det står i kontrollpanelet, og jeg skriver inn mitt nåværende passord, som jeg vet er korrekt, for jeg brukte det nettopp til å logge inn...

 

Dette skjer:

 

 

 

Er drittlei nå. Kan noen hjelpe meg? Kan noen admins skifte den jæ... mailen manuelt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du fått hjelp nå eller? Jeg har enda ikke hørt noe.

 

Det er for dårlig! Ansett noen nye admins, dere klarer jo ikke svare på PM engang. Tar også 1249 år å få svar på epost ect.

 

Kvantitetsatsningen på dette forumet har virkelig tatt knekken på kvalitetstilbudet diskusjon.no engang var.

Endret av Plagueis
Lenke til kommentar

Det morsome med det bildet var at det ikke finnes en eneste "hjelp" knapp noe sted.

 

Låner tråden din til å si at det heller ikke finnes en knapp for "post" når man skal poste direkte fra hw.no

til tross for at det er en egen rute og oppfordring om å poste derfra. :p

 

Kan muligens være en ide og fikse dette men dere er i gang :wee:

 

Edit: Det hjelper ike å hisse seg opp, btw ^^

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Undertegnede kan bare snakke for seg selv, men for meg er det viktig å inneha en funksjonell e-post adresse tilknyttet forumet grunnet flere årsaker. feks. tilbakestilling av passord, abonnement av tråder, mulighet for privat korrespondanse mellom meg og eventuell brukere, samt mulighet til å motta oppdateringer fra administrator.

Lenke til kommentar

Nå er i hvert fall de som har sendt pm blitt unnagjort, holder på med alle e-post henvendelsene som ligger nå. Merk at vi har ikke kapasitet til å ta oss av slik, hvis man tenker betalte resurser, dette tar vi oss nå av på frivillig basis da det er viktig at brukere får oppdatert slike ting så fort som mulig.

 

Men igjen, det er fryktelig mange henvendelser og det blir ikke løst på dagen :)

Lenke til kommentar

Herlig! Min bruker kan jeg nå ikke logge inn med engang, så må ty til min "eldre" bruker for å få hjelp. (ja, mods vet om saken)

 

Send meg nye login-detaljer til brukeren ovenfor, "The Game" (brukernavn jeg logger inn med og passord) på epost. adressa finnes tilknyttet på denne brukeren. Du har blokkert PM-mulighetene mine, så må ta det her.

 

Kjipt som juling. På forhånd takk

Endret av Sir Game
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...