Gå til innhold

Besøk Legolas' barndomshjem (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det finnes en rekke ulike slike trefninger, entusiaster vil for eksempel endelig få oppleve den opprinnelige svært begivenhetsrike hjemkomsten til Hobsyssel, som av tids- og antakelig budsjettmessige grunner ble kuttet fra den glimrende filmtrilogien.

 

Slutten på "Return of the King" ble slik den ble av tidsmessige årsaker, ikke budsjettmessige. Grunnet screentime på filmer vil de aller fleste selskaper sette en stopper ved 2 timer film maks. Ettersom "Return of the King" var på hele 5600 meter (tilsvarende rundt 3 timer og 10 minuter) måtte Jackson virkelig krangle med New Line for å få gjennom screen tid på over 1 time mer. De så at filmen kunne spille inn penger, så de klarte godt å få den over 2 timer, men over 3 timer var en litt større bariere.

Lenke til kommentar

Ganske fornøyd så langt med oppdateringen. Mange små forandringer som jeg har ventet lenge på (som for eksempel å kunne ri gjennom area transitions). Selve Mirkwood området ser ikke ut til å være så veldig stort, men det gjør heldigvis at man ikke trenger å springe så langt mellom oppdragene. Fortsatt det eneste MMORPG-spillet som har klart å holde på meg så lenge, takket være Lore, og en forholdsvis moden spillerbase (ikke nødvendigvis alder men i oppførsel).

Lenke til kommentar

Er enig i at Mirkwood ikke er det største området, men husk det er en relativt liten expansion som ikke engang gis ut i butikken. I tillegg blir det en god del løping frem og tilbake på de samme stedene, så det tar tid å utforske alt om man gjør quester. I tillegg har vi jo skirmisher, to nye character slots, et oppdatert kampsystem og så videre, så vi får ganske mye for pengene her. :)

 

Dessuten har vi jo for eksempel spill som Torchlight. Selv med sine usle 400mb og prislapp på litt over hundrelappen er det definitivt et av de bedre spillene jeg har spilt på lenge. Strørrelsen betyr fint lite, i grunnen. ;)

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg nevte det at området så litt lite ut som et minus egentlig, så jeg er jo helt klart enig i det du skriver her... selv om 2 ekstra character slots er overkill for min del :p Har bare tre toons, og har nok med det. Jeg likte det de hadde gjort med craftingvinduet og crafting generelt. Likte også i grunn de nye oppskriftene man kan få fra den nye Malladhrim fraksjonen. De har jo også økt dps på våpen har jeg lagt merke til, men til gjengjeld tror jeg de har minsket skaden du gjør med skillsa slik at det gjevner seg ut i lengden. Skirmishes er faktisk ganske moro også, solo og i små grupper (har ikke prøvd Skirmish Raid enda). Ypperlig avveksling. Så som du sier er det jo helt klart masse nytt for pengene her og absolutt verdt en titt.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...