Gå til innhold

Icybox spiller det meste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ville overaske meg stort om ikke divx er støttet. Men er jo litt forunderlig at de har glemt den fra listen sin.

 

Hvis man går inn på pdf'en dems så ser man at det virrer litt, men der står det video formats:AVI/MKV/TS/M2TS/MPG/MP4/MOV/VOB/

SO/IFO/DAT/WMV/RM/RMVB,

FLV resolution up to 720p/1080i/1080p

 

Supported codec: MPEG-1

HD MPEG-2

HD MPEG-4 SP/ASP/AVC (H.264)

WMV9 (VC-1)

RealNetworks (RM/RMVB) 8/9/10,

up to 720p

 

 

 

Så får man tolke det dit man vil

Lenke til kommentar

Skeptisk til disse nye altfor billige boksene. Produsenter som antagelig bruker referansedesignet til Sigma og Realtek og legger på noe software "på toppen" som, og dette garanterer jeg, aldri kommer til å bli ferdig. Man lever med bugs og forventninger om en bedre hverdag inntil en ny modell introduseres og bugfixingen på den gamle nedtrappes, hvorpå ringen er sluttet.

Lenke til kommentar
Flere og flere har medieinnholdet sitt sentralisert, det samme har jeg. Å flytte min 3,7TB filserver ut på stua er særdeles uinteressant, for ikke å snakke om WAF.

 

Javel, men det er deg. Du skriver som om det er vanlig å ha en filserver stående å gå..

 

Selv jeg har 5.5TB med lagringplass på maskina mi, men fortsatt fungerer WDTV helt utmerket.

Man må virkelig være en lat sofagris for å ikke gidde å overføre 500gb i gangen manuelt (med forbehold om at usb-enheten er på 500gb).

 

At WDTV2 kommer med ethernet er jo bare en bonus for de som ønsker det,

men den klarer seg fint i tet uten det.

 

-x-

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...