Gå til innhold

Facebook og Twitter koster penger (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tragisk at de i det hele tatt gidder å lage til facebook og twitter på konsoll.

A waste of time.

Tragisk at noen i det hele tatt gidder å klage på facebook og twitter til konsoll.

A waste of time.

 

Og at du måtte klage på innlegget.

A waste of time.

 

En konsoll skal spilles på.

Endret av Cruentus
Lenke til kommentar
Tragisk at de i det hele tatt gidder å lage til facebook og twitter på konsoll.

A waste of time.

Tragisk at noen i det hele tatt gidder å klage på facebook og twitter til konsoll.

A waste of time.

 

Og at du måtte klage på innlegget.

A waste of time.

 

En konsoll skal spilles på.

Dagens spillkonsoller er mye mer enn spillkonsoller.

Lenke til kommentar

Så lenge jeg slipper å få reklame for facebook midt i trynet hver gang jeg slår på boxen er det det samme for meg. Skal ikke bruke det selv, men det er jo et godt tilbud til de som ønsker det.

 

Det koster nok litt for MS å få til dette, så at de ikke gir det bort gratis kan jeg godt forstå. Gullmedlemskap er uansett et must hvis du har xbox360 og internett.

Lenke til kommentar

Det lå vel i kortene at det var gull medlem ting all along, konsoll er ikke kun for spill

lengre, jeg virderer faktisk å kjøpe en 360, men å spille på den ville ikke kunne falle

meg inn. Det sier vel kanskje mere om meg en noe annet, men konsoller er nå blitt

hva mobiler og mp3 spillere har blitt. De er ikke kun for å ringe med eller høre på musikk

lengre, og at man må betale litt ekstra for det.. helt greit for meg :)

Lenke til kommentar

Synes egentlig det er litt logisk.. Man betaler jo de 200 kr i året eller hva det er for gullmedlemskap for å "få det lille ekstra", da er det jo greit synes jeg... I tillegg er det en fin strategi for ms for å få flere til å bli flinkere til å oppdatere til gullmedlemskap, da utrolig mange bruker facebook (og noen også twitter), og mange har en xbox 360 og stor deilig tv, så da får man sentralisert underholdningen til ett sted... Jeg tipper at om 5 år er det veldig uvanlig å måtte gå fra sofaen for å gå på "datan". Den vil være intergrert i stua.. Så dette er jo en start å få twitter og facebook i et flott grensesnitt til TVen :)

Jeg sier flotters, jeg :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...