Gå til innhold

Nytt Total War allerede i februar (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Artig! Helt siden de første historietimene ergret jeg meg over obsternasige Rusland som historisk sett alltid satt seg på bakbeina når noen kom for å invadere. I februar skal vi se om vi ikke får gjort noe med det. Napoleon skal ikke gjøre de samme tabbene en gang til når det er jeg som drar i trådene. :devil:

Skrevet

Tror Total War burde holde seg til middelalderen og antikken. Empire var en enorm skuffelse selv om det fikk vanvittig gode anmeldelser. Våger meg til å være noe skeptisk til Napoleon.

Gjest Slettet+513
Skrevet (endret)

Betyr nok at endelig Danmark-Norge blir spillbart siden vi var allierte med Napoleon :p

Håper det blir større frihet til å forandre historien, feks bryte seg løs fra danmark med en revolusjon og annektere danmark eller gjøre danskene til en undernasjon. + svenskene.

*søte hevn*

Endret av Slettet+513
Skrevet

Ikke expansion?! Dette er et kraftig spark i ballene.

Tror ikke jeg kommer til å kjøpe dette. Hyggelig om dem gjør seg ferdig med E:TW før de slipper et nytt spill - de har ikke en gang klart å slippe modding tools. :no:

Ikke bra.

Skrevet

Dette er nok i praksis mer likt en expansion:

"Utvikleren melder at Napoleon: Total War i større grad vil være historiedrevet, og at det skal bygges videre på Empires grunnsteiner gameplay-messig."

Ca samme spill, men med ny historie.

• Opprett ny...