Gå til innhold

Spotify banker Itunes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir jeg faktisk glad for å høre. Når jeg betaler for det selv, er det faktisk en dobbel begrunnelse: (a) fordi det er så bra at jeg er villig til å betale for det og (b) fordi jeg ønsker støtte noe som er så bra at (a). Jo bedre det går med Spotify og lignende tjenester, jo bedre vil sannsynligvis tjenesten bli også. Har lastet ned mye mindre i det siste, og det er åpenbart bedre å streame enn å "eie" filene på HD.

Lenke til kommentar

Får håpe det bare er tidsspørsmål før HW-industrien omfavner Spotify, dog kanskje litt risky mtp at det dukker opp alternativer ganske snart, f.eks Wimp.

En Tivoli-radio med Spotify-abonnement, evt Logitech Squeezebox Duet med styring på fjernkontrollskjermen, plug-in til XMB på PS3 og tilsvarende til XBOX360. Antar man får noe til iPhone og andre mobiler etterhvert.

Poenget er at nå er man låst til å sitte foran PC'n og høre musikk, jeg liker best å høre det på anlegget i stua. Den friheten har jeg med den rippede misukken min, men så langt ikke Spotify. Den er dessverre begrenset til bruk på jobb. Da blir det ikke premium-abo heller.

Lenke til kommentar
Enig i at hotkeys burde bli implementert, men muting av reklame? Kjøp deg heller et mnd/årsabonnement til en slikk og ingenting om du er lei reklamen.

 

Har tenkt å gjøre det ja, men det er satt på vent inntil Wimp blir lansert. Har lyst til å finne ut hvem som fungerer best for meg.

 

Edit:

Og ikke minst hvem som kommer med en fungerende Squeezebox plugin først! :)

Endret av Largie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...