Gå til innhold

kjøpe 28" eller 3stk 24" for surround gaming ?


The Ghost

Anbefalte innlegg

Har akkurat solgt den gamle 24" min, nå lurer jeg på om jeg skal gå for en 28" LCD på 1920x1200 eller 3stk 24" hver ppå 1920x1200.

 

Har aldri før kjørt dual eller triple skjerm før, har heller ikke noe særlig bruk for det, spiller ikke sånn som eks. wow eller andre mmorpg, men kunne vært kjekt å ha eks. kart på den ene skjermen i spill som Oblivion og Dead Space.

kommer til å koble en dekoder boks rett i den ene skjermen så kommer også til å ha TV på skjermen(e).

Har nå 1stk 4870x2 som jeg tenkte kunne ta seg av 2 av skjermene ogås kjøper jeg et 4870 1Gb til den siste skjermen, har ikke lyst til å bruke Matrox sin triplehead2go eller hva den heter, da den maks støtter 1680x1050 på skjermene.

Men en ting jeg da lurer på er, når man bruker matrox sin løsning så strekker ikke bilde det seg over alle skjermene, men det utvider synsvinkelen, er det mulig å få til dette utenom å bruke matrox sitt software som følger med triplehead2go ?

 

Hva tror dere ?

1x28" eller 3*24" ?

Har heller ikke så masse penger så mener dere det ikke er verdt så si det ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett på lista til matrox over spill som støtter det og det er jo endel. :D

 

Hvis jeg går for 3stk 24" på 1920x1080 så kommer det på ca. 6-7K inkl. 1stk 4870, det er jo ikke så mye mer enn hva 28" kommer på :innocent:

 

Men kan jeg få samme type surround "opplevelse" som med triplehead, eller vil bilde bare strekke seg ut og se veldig rart ut ?

Lenke til kommentar

Så da er det bedre å gå for 3stk 22" på 1680x1050 (:() og triplehead2go digital ?

evnt. 28" ?

 

Når jeg først prøvde den gamle 24" så så jeg nesten ikke utenfor skjermen, føltes ordenlig ut som om jeg var der, nesten :p

 

Hva tror dere jeg vil like best ?

 

Kjøpe begge deler og levere tilbake den jeg liker minst på 14dager angrefrist ?

Lenke til kommentar

Sendte mail til de 2 stedene som fremdeles har 28" blant varene sine, den ene ville ikke få den inn igjen og den andre har jeg ikke fått svar fra ennå.

 

Derfor har jeg bestilt 3stk 24" for å kjøre sammen med TripleHead2Go ;)

Gleder emg til alt kommer på plass :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Sendte mail til de 2 stedene som fremdeles har 28" blant varene sine, den ene ville ikke få den inn igjen og den andre har jeg ikke fått svar fra ennå.

 

Derfor har jeg bestilt 3stk 24" for å kjøre sammen med TripleHead2Go ;)

Gleder emg til alt kommer på plass :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

 

Og ytelsen med TripleHead2Go blir vel elendig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...