Gå til innhold

En av tre har aldri brukt nettet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

som vanlig er det en del mer kjøtt å finne på kilden den i avkoket hardware serverer...

 

da spesielt spinnvillhetene til Viviane Reding...

 

siste tiden har jeg tatt meg selv i å undres om ikke grunnen til at mange ikke bruker penger på underholdning på nettet er fordi dem allerede betaler for tilgang til nettet. Med andre ord så ender en opp med å betale to ganger...

Lenke til kommentar
I Litauen har nesten alle 100mbit opp og ned innen landets grenser. De aller fleste jeg kjenner der har en PC hjemme og veldig rask nett. De har ikke så veldig bra nett til utlandet (ca. 4mbit opp og ned), men du kan få tak i nesten alt gjennom DC++ :)

Hvor har du fått dette fra?

Ikke at jeg ikke tror på deg, men det var veldig uventet..

Lenke til kommentar
En av tre europeere har aldri brukt internett viser en ny undersøkelse.

Jeg synes det er skremmende høye tall. Tall som sier meg at voksne trenger etterutdanning i data og Internett når verden har rast fremover siden de fikk sin almenutdannelse.

 

I min nermeste familie så stemmer det bra. Far, onkel og tante har ikke brukt nett. Jeg og søskene pluss deres unger har brukt nett.

Jøss, det var mange. Jeg vet bare om en person som ikke har brukt Internett og h*n er ganske "utenfor" samfunnet på mange måter. Ellers så er alle fra 6 til 92 år som jeg vet om på nettet flere ganger i uka. (Og de fra 3-6 bruker datamaskin til josefine-spill og lignende).

 

Jeg ser ikke for meg at møkkaland har dette på plass.
@DarkSlayer; Nå tror jeg det er på tide du åpner barneromsdøra og tar deg en tur ut. Kanskje en reise til det du kaller møkkaland? You would be surprised. Makan til fordomsfullt utsagn...

+1

 

Kan noen forklare meg hvordan dette henger sammen? :hmm:

post-3851-1249573423_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...