Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Bestilte i morges fra Netshop og hentet i hentebua for noen timer siden.

 

Funker greit sålangt... lagt inn litt apps, leker litt rundt uten å ha funnet noen store bugs. Bare finne ut hvordan jeg *slette* ikoner fra disse desktop tinga. Sikkert noe jeg bare overser, men ikke like lett som å legge til! :-)

 

En annen morsom ting; mobilen -nektet- å slippe meg inn på Android Market. Kom til den lisensgreiene og bare lastet og lastet.. koblet av wlan og tok det via telenettet og da gikk det bra. Etter det kan jeg bruke wlan på market.

er ikke det bare å holde ikonet litt så dra det ned i bossbøtta? *sett litt youtube* ;p

min kommer i morgen.. :/// lenge å vente!!

 

Du hadde helt rett... så lærte jeg dette med å "holde ikonet" litt istedet for å bare tappe på det :-). Lærer no nytt hele tiden :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bestilte i morges fra Netshop og hentet i hentebua for noen timer siden.

 

Funker greit sålangt... lagt inn litt apps, leker litt rundt uten å ha funnet noen store bugs. Bare finne ut hvordan jeg *slette* ikoner fra disse desktop tinga. Sikkert noe jeg bare overser, men ikke like lett som å legge til! :-)

 

En annen morsom ting; mobilen -nektet- å slippe meg inn på Android Market. Kom til den lisensgreiene og bare lastet og lastet.. koblet av wlan og tok det via telenettet og da gikk det bra. Etter det kan jeg bruke wlan på market.

 

Du har lagt inn apps. Bruker disse stor plass? får du plass til mange?

 

Har lagt inn en liten håndfull med applikasjoner til nå via Android Store. De fleste applikasjoner jeg har lagt inn har vell vært under 100kb så ikke tenkt over plassen engang :-)

 

Tok en tur innom HTC sine kundeservice sider bare for moro (kunne jo være det var noen patcher som var greit å få inn), men produktet fantes ikke på support sidene engang enda! Gøy med nye ting.

 

Jeg har nå fått telefonen og den er utrolig god å bruke.

 

Men jeg har samme problem som plex omtaler lenger oppe. Jeg kommer ikke inn på market verken med WiFi eller mobilnett. Det samme gjelder Flickr. Noen som har en løsning?

 

Jeg kom inn om jeg disablet WiFi og prøvde på ny.

Lenke til kommentar
Har lagt inn en liten håndfull med applikasjoner til nå via Android Store. De fleste applikasjoner jeg har lagt inn har vell vært under 100kb så ikke tenkt over plassen engang :-)

 

Tror noen av dere at vi kan få plassproblem med htc hero? Tenker på dette med apps osv? Eller vil det gå fint?

Lenke til kommentar

elprice.no sin samarbeidspartner har mobilen på lager. Bestiller du derifra har du mobilen om 2 dager.

 

jobber selv i elprice og har sjekket med leverandør og de har den på lager i brown og hvit utførelse ;)

 

og til en særs hyggelig pris i forhold til konkurrentene kun 4499,- uten abonnement, eller fra 2699 med :)

Lenke til kommentar
En annen morsom ting; mobilen -nektet- å slippe meg inn på Android Market. Kom til den lisensgreiene og bare lastet og lastet.. koblet av wlan og tok det via telenettet og da gikk det bra. Etter det kan jeg bruke wlan på market.
Men jeg har samme problem som plex omtaler lenger oppe. Jeg kommer ikke inn på market verken med WiFi eller mobilnett. Det samme gjelder Flickr. Noen som har en løsning?

Jeg kom inn om jeg disablet WiFi og prøvde på ny.

Det gikk til slutt. Jeg måtte inn på netcoms hjemmesider og finne manuelle innstillinger for HTC Magic (de har ikke listet opp Hero enda). Vet ikke hvorfor de som lå der fra før ikke fungerte, men det løste i alle fall biffen for min del! :)

Lenke til kommentar

Har nå hatt mobilen i et par timer. Den er OVER forventingene (som fra før var høye).

Kan bare si at vippen ikke gjør noen verdens ting. Den er helt super.

 

Sense androiden er helt perfekt i bruk til nå. Har hatt både iPhone og andre HTC mobiler som Touch Diamond men denne overgår virkelig alle. Super skjerm, god touch (like god som iphone), mange innstillinger, nydelig nettleser, og veldig mange gode gratis programmer i market.

 

Til nå er denne mobilen min HELT! Har sett en test som klaget over de mange knappene på mobilen. Syns alle var til god funksjon og funket supert!

Lenke til kommentar

Brøyt sammen i dag og bestilte en selv. Har alltid vært veldig konservativ ved valg av telefoner, og gått for billigere, mer "fornuftige" telefoner, men under en time etter jeg begynte å lese om den var den bestilt! Kommer da selvfølgelig ikke før litt uti neste uke, noe som er litt irriterende, men morro å ha noe å glede seg til!

Lenke til kommentar
Hvorfor er det flere her som lurer på om det kommer til å bli ett plass problem på Hero? Skal dere ikke bruke minnekort? Man kan da legge alt av apps inn på minnekortet?

 

Hvis du har lest HVORFOR vi er skeptiske så er det nettopp dette som ikke går.... Derfor blir apps kun instalert på de 256 MB av internt minne som Heroen har.

Lenke til kommentar
Hvorfor er det flere her som lurer på om det kommer til å bli ett plass problem på Hero? Skal dere ikke bruke minnekort? Man kan da legge alt av apps inn på minnekortet?

 

Hvis du har lest HVORFOR vi er skeptiske så er det nettopp dette som ikke går.... Derfor blir apps kun instalert på de 256 MB av internt minne som Heroen har.

 

Er dere sikker på dette?? Isåfall er jo dette ett kjempeproblem!

Lenke til kommentar
Hvorfor er det flere her som lurer på om det kommer til å bli ett plass problem på Hero? Skal dere ikke bruke minnekort? Man kan da legge alt av apps inn på minnekortet?

 

Hvis du har lest HVORFOR vi er skeptiske så er det nettopp dette som ikke går.... Derfor blir apps kun instalert på de 256 MB av internt minne som Heroen har.

 

Er dere sikker på dette?? Isåfall er jo dette ett kjempeproblem!

 

Ja jeg har tatt dette opp i android forumet også. Her fikk jeg svaret at det var slik, man kan få det til hvis en rooter telefonen. Jeg vet ikke hvordan man gjør dette + at det krever et veldig raskt minnekort(class 6 kort). Personlig mener jeg at dette er en begrensning som gjør telefonen veldig uaktuell for øyeblikket!!!

 

Dere som har hatt telefonen en stund, hvordan er det med plass og apps?

Lenke til kommentar
Hvorfor er det flere her som lurer på om det kommer til å bli ett plass problem på Hero? Skal dere ikke bruke minnekort? Man kan da legge alt av apps inn på minnekortet?

 

Hvis du har lest HVORFOR vi er skeptiske så er det nettopp dette som ikke går.... Derfor blir apps kun instalert på de 256 MB av internt minne som Heroen har.

 

Er dere sikker på dette?? Isåfall er jo dette ett kjempeproblem!

Det er mulig å få apps på minnekortet, men Hero'en må "hackes"...gjør et googlesøk, så finner man mange temaer og løsninger på dette.

Lenke til kommentar
Hvorfor er det flere her som lurer på om det kommer til å bli ett plass problem på Hero? Skal dere ikke bruke minnekort? Man kan da legge alt av apps inn på minnekortet?

 

Hvis du har lest HVORFOR vi er skeptiske så er det nettopp dette som ikke går.... Derfor blir apps kun instalert på de 256 MB av internt minne som Heroen har.

 

Er dere sikker på dette?? Isåfall er jo dette ett kjempeproblem!

 

er visst en måte å lagre å kjøre apps fra minnekortet på, så trur ikke det er så farlig

Lenke til kommentar
Her diskuteres dette med plasering av apps på SD kortet. Dette er vistnok mulig (hvertfall for gratis apps) med AppManager. En sier at han innstalerer på SD kortet hele tiden uten problem...er det noen her med telefonen som kan fortelle litt om dette?

 

Det virker som at appmanager kun er en app for å backupe apps som er gratis til minnekortet. Så på Appmangaer sine sider, her står det ingenting om å kjøre apps fra minnekortet. Bare backupe allerede instalerte apps :dontgetit:

Lenke til kommentar

Ett lite tips til dere som sliter med å synkronisere med Outlook, på minnekortet som følger med Hero ligger det vistnok ett HTC Sync program. Dette programmet skal hjelpe deg å synkronisere kontakter og div. med outlook, Outlook Express og Windows Address Book.

Programmet kan også lastes ned på nettet.

Mer informasjon finner dere HER!

Lenke til kommentar

Da har jeg også bestillt denne :)

Den virker så lekker selv om det på en måte føles litt ut some en downgrade, i og med at jeg får lavere oppløsning, dårligere videofunskjon og mindre lagringsplass (har diamond fra før)

Men etter å sett videreviews av denne telefonen så er jeg solgt, den er jo griselekker

 

Det som er kipt nå, er at jeg må vente ca 60 timer før den kommer på postkontoret....

Det er 216 000 sekunder, fan det er lenge det :|

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...