Gå til innhold

AMDs TWKR er offisiell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Les denne artikkelen hos Toms hardware

 

“What makes these chips special is the fact that they are considered 'high leakage' parts. In this context, high leakage means that the processors 'leak' more current than a normal Phenom II CPU and consequently run hotter, which actually turns out to be a positive for the overclocking crowd (even if it means they're more likely to die an early death). They can take on more voltage and generally tend to scale higher when cooled with extreme methods, such as liquid nitrogen or liquid helium.”

Lenke til kommentar

det er fordi både itavisen og hw.no baserer seg på å kopiere andres nyheter og simpelten oversette de til norsk.. mye av morro forsvinner i kopieringen, resten forsvinner i oversettelsen.. Gud som jeg savner den gode gamle HW gjengen som ikke var redd for hverken å skrive eller forske til sine egne artikler ;)

Lenke til kommentar
det er fordi både itavisen og hw.no baserer seg på å kopiere andres nyheter og simpelten oversette de til norsk.. mye av morro forsvinner i kopieringen, resten forsvinner i oversettelsen.. Gud som jeg savner den gode gamle HW gjengen som ikke var redd for hverken å skrive eller forske til sine egne artikler ;)

Husk, flere artikler, mer reklame vist, mer reklame vist, større sjanse for at noen klikker på dem...

 

Alt har med penger å gjøre før eller siden...

 

Er også derfor storavisene og annet elsker å skrive om kjendistabber og lignende, det krever ikke dyr faktagraving...

Lenke til kommentar

Fin måte å få beste OC/benchmark resultat, men fullstendig uten referanseverdi for folk som lurer på hva som er best å kjøpe, selv om de skal overklokke... Det er jo one-in-a-million sjanse, og du må kjøpe en billig lavt klokket CPU og håpe den ble gitt lav frekvens fordi den hadde høy lekkasjestrøm og ikke fordi den hadde timing issues.

 

Tviler imidlertid på at Intel er noe bedre på dette området. De har bare ikke tatt seg bryet med å legge prosessorene de shipper til utvalgte entusiaster i en egen boks.

Endret av Anders Jensen
Lenke til kommentar
Blir morro å se hva Macci å gjengen får til med disse i løpet av helgen :) Ser for meg at ett par WR vil ryke :D

 

 

Det hadde ikke overasket meg stort om det er Macci som står bak hele stuntet. Han jobber jo som kjent for AMD, så han har sikkert plukket ut den beste bland de 100 beste. Cherry picked cherry :)

Lenke til kommentar
Desperat av AMD sier jeg bare.

 

O yes :D Håper de blir bannet i fra alle ranking sidene med den cpuen. Er rein juks.

 

 

På hvilken måte er det juks?

 

Det er juks at de lager noe som kan overklokkes. Alt bør låses spør du meg. Egentlig bør vi forby overklokking. Blir jo som å trimme en bil, noe som ikke er lovlig. Alt stock for the win, eller.................. :hmm:

 

At de satser litt på OC-miljø?

 

Synes det er genialt at de satser litt på OC miljøet. Håper virkelig de får noen fete TWKR'er på treffet i Finland i helgen.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

For ett tåpelig stunt, å la AMD kunder bli vitne til at 100 super Cpuer blir ødelagt av overklokkere :(

 

Ikke mer AMD på meg, svært skuffet, folk som ødelegger cpuer får dem GRATIS?

 

Hvorfor kunne de ikke bare hatt en normal konkuranse så folk som ikke ødelegger dem kunne hatt nytte av dem.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
For ett tåpelig stunt, å la AMD kunder bli vitne til at 100 super Cpuer blir ødelagt av overklokkere :(

 

Ikke mer AMD på meg, svært skuffet, folk som ødelegger cpuer får dem GRATIS?

 

Hvorfor kunne de ikke bare hatt en normal konkuranse så folk som ikke ødelegger dem kunne hatt nytte av dem.

 

Leste du i det hele tatt tråden?????

 

De er laget for å bli tynet maximalt med fytende helium. De er laget for å yte maksimalt i korte perioder og dø av overbelastning. Hva i all verden har den normale mannen i gaten nytte av denne for? Den er laget for en grunn. For å bli klokket til helvete å tilbake, slå ett par WR, og så dø. Synes det er tøft av AMD å gjøre dette jeg. :thumbup:

 

Edit:

 

Etter å ha lest post'en din en gang til Snotrus, ser det ut som du kanskje bare køddet. Da er forsåvidt min post her helt bortkastet :D

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...