Gå til innhold

– Toget ditt er forsinket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forsto ikke dette helt. NSB har en super, og rimlig løsning, allerede klargjort for dem, men fordi de "er underlagt regler som gjør at de ikke kan gå i samarbeid med selskaper uten å først gå ut i markedet og søke noen som kan levere en bestemt tjeneste"

 

Er ikke drammensselskapet nettopp noen som kan levere en bestemt tjeneste?

Lenke til kommentar

Jo, men for at NSB skal kunne velge dem så må forespørselen først legges ut til anbud slik at andre, konkurerende bedrifter også får muligheten til å tilby en tjeneste. På et generelt grunnlag vil da det offentlige få muligheten til å velge en tilbyder som gir det beste produktet til den beste prisen. Og det er veldig bra. Baksiden av medaljen er jo nettopp dette tilfellet her.

Endret av nomore
Lenke til kommentar

Hvis den gir nøyaktig informasjon i tilstrekkelig tid de gangene toget er forsinket, er dette definitivt verdt 250,- i året. Men dessverre er det sjelden informasjonen om forsinkelser er tilgjengelig fra nsb tilstrekkelig tid på forhånd. Men mulig dette er spesielt ille for min strekning.

 

Hadde vært interessant å prøve gratis i for eksempel ett år, før jeg bestemte meg.

 

Kan også nevne at jeg har sperret mobilen min for å motta sms jeg må betale for, så jeg ville ønsket en annen måte å betale på, enn gjennom prisede sms'er. Da har man langt mer kontroll.

Lenke til kommentar
Så NSB tjener mer penger jo oftere togene er forsinket? Kanskje abonnement på denne tjenesten snart erstatter medlemskort?

 

Hehehe, med tanke på hvor flinke NSB er til å holde rutetidene kan jo dette bli enda en stor utgift for kundene.. :p Ikke nok med at du må finne alternativ transport og få hele dagen forsøvet noen timer, men du må legge ut litt ekstra penger for det i tillegg..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...