Gå til innhold

Tomtom med navigasjon til Iphone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gleder meg! Så bra ut! Eneste man lurer på er prisen. De sa de solgte nasjonale og internasjonale kartutgaver.

 

neh tuller du :)

det er tomtom som leverer, selvsagt leverer de nasjonale og internasjonale kartpakker.

 

Har hatt Tomtom på htcen min siden jeg kjøpte den i sommer, helt sjæææfs å ha når en bor i byen, glad'nyhet dette :)

Lenke til kommentar

Eneste som kunne vært nedturen med TomTom på iPhone er om de ikke gir full støtte for POI, det er den fleksible, og min STORE samling med POI oppigjennom som må være med inn på tomtom programvaren...

 

Har til og med mange av kundene våre på jobb som POI, å den samlingen vokser stadig...

 

Edit: prisen vil nok bli ganske høy, ikke noen 36kr app. dette...

Kanskje den ender på 219kr..?

Så har man det med kartoppdateringer...

Endret av Tore
Lenke til kommentar
219 kr for Tomtom på iPhone når den koster ca tusenlappen for WinMobil?

 

Navionics selger jo sin kartplotter/sjøkart over norskekysten for 139,- i App Store, så du skal ikke se bort i fra at prisen kommer til å ligge et sted mellom 150-300. iPhone er tross alt et mye større marked for salg av applikasjoner enn WM, og iPhone-brukere har allerede vendt seg til at applikasjoner ikke skal koste skjorta. I tillegg har telefonen allerede Google maps som fungerer forholdsvis greit i nødstilfeller, så om folk skal hoppe på og handle TomTom for iPhone tror jeg prisen må være lav. Jeg tror faktisk heller at den bilholderen til TomTom kommer til å bli dyr mtp. at den har GPS-brikke, høyttaler, FM-sender o.l., så det er heller der de tar det inn.

Endret av Marasmus
Lenke til kommentar
219 kr for Tomtom på iPhone når den koster ca tusenlappen for WinMobil?

 

Navionics selger jo sin kartplotter/sjøkart over norskekysten for 139,- i App Store, så du skal ikke se bort i fra at prisen kommer til å ligge et sted mellom 150-300. iPhone er tross alt et mye større marked for salg av applikasjoner enn WM, og iPhone-brukere har allerede vendt seg til at applikasjoner ikke skal koste skjorta. I tillegg har telefonen allerede Google maps som fungerer forholdsvis greit i nødstilfeller, så om folk skal hoppe på og handle TomTom for iPhone tror jeg prisen må være lav. Jeg tror faktisk heller at den bilholderen til TomTom kommer til å bli dyr mtp. at den har GPS-brikke, høyttaler, FM-sender o.l., så det er heller der de tar det inn.

 

Hjertelig takk for tipset om sjøkart! Jeg installerte i samme øyeblikk som jeg så posten din. Går rett på sjøen etter jobb og tester.

 

Men hvor har du det fra at det er FM-sender på TomTom holderen? Dette er ikke spesifisert på TomToms hjemmeside så vidt jeg kan se LINK

Lenke til kommentar

Rett og slett genialt!

 

Jeg har lengre vært frustrert på min "gamle" (3 år gammel) bil-gps fra novogo eller noe sånt yalla...har aldri sett en oppdattering siden jeg kjøpte den. Dessuten lader batteriet seg ut om den ligger ubrukt over natten...OG den er altfor stor til å eventuelt drasse med seg i lommen gatelangs.

 

Nei...endelig har man mulighet for bil-gps sammen med mobiltlf...

 

Rett og slett genialt!

 

Dette skal kjøpes....

Lenke til kommentar

Joda jeg vet jo egentlig det...men før trengte jeg ikke ny gps på mobben i og med at min "gamle" gps ikke var utdattert da. Men nå trenger jeg ny gps OG mobil.

 

Og dessuten har jeg vært forelsket i Iphone siden jeg fikk se en kamerat sin for 2 mnd siden. Så dette var liksom det som skulle bli min neste mobil, men husker at for to mnd siden så hørte jeg at bil-gps kvalitet og Iphone ikke var det store...MEN NÅ:)

 

Bare en mnd igjen da:)

Lenke til kommentar

du har vel rett i det tendilenz.. imponerende å få en mobiltelefon opp og stå så kjapt som det apple har klart, tygger markedsandeler til frukost og leverer det meste av funksjonalitet en kan tenke seg, pluss en enorm appz database som vi med Windows Mobile bare må misunne.

 

Håper microsoft får fingern ut av ræva med Windows mobile 7 og virkerlig tar et sjumilsteg fremover på visse punkter i forhold til dagens wm6.1 og kommende 6.5 som skuffet meg.

Lenke til kommentar
Nei...endelig har man mulighet for bil-gps sammen med mobiltlf...

 

Har andre telefoner hatt original Tomtom car-kit i flere år? ;)

Nei, men man har hatt mulighet for bil-GPS sammen med mobiltelefon, f.eks. via Nokia Maps, Garmin eller TomTom. At det nå er en holder laget av TomTom i tillegg gjør vel ikke dette til noe særlig nytt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...