Gå til innhold

Junifest 2009 - Lars - Det vi ikke vil se.

Anbefalte innlegg

Bruker: Lars

Utfordring: "Det vi ikke vil se."

Med dette mener jeg at jeg vil prøve å finne situasjoner og ting i hverdagen som vi unngår å se. Det være seg skitne bakgater, søppeltømmeren, alkisen i parken m.m. Alt det som egentlig stirrer oss i trynet, men som vi rett og slett ikke ønsker å se så vi ser det ikke.

Deltakernivå: Pingle. Med forbehold. Kan hende jeg klarer å presse meg til å ta masse bilder, men siden dette er min første utfordring så legger jeg lista lavt og satser heller på å gå over egne forventninger.

Utstyr: Olympus E-300 med 14-45mm kit og 40-150mm zoom. Dette er lånt utstyr. Ikke all verdens kjent med akkurat dette utstyret så det blir en utfordring i seg selv.

Oppdatering på utstyr, 5.juni: Fått meg en Olympus E-420 med 14-42mm Kit. Kommer antagelig til å bruke dette en del også.

Logg:

Endret av Lars
Videoannonse
Annonse

Jeg lovte en liten tjuvstart i kveld. Siden juni skal være ting vi ikke vil se så tar jeg noe jeg vil se på tjuvstarten.

post-55736-1243806819_thumb.jpg

Takker for tilliten til alle som vil følge med. :)

Tomsi: Søren å. Der røyk den unnskyldningen. Nå blir bare fallet større. ;)

Endret av Lars

Feil:

Den trengtes ikke og er en veldig grei måte å oppbevare den på å bare snu den feil vei.

Riktig:

Den trengtes ikke, og en veldig grei måte å oppbevare den på er å bare snu den feil vei.

Den trengtes ikke, og det er en veldig grei måte å oppbevare den på; bare snu den feil vei.

Er vi trøtte, Lars? :D

Endret av Bennythen00b

Igjen takk. Hun var fullt opptatt med å ta bilder av et insekt og jeg syntes lyset fremhevet fargen i håret så godt så jeg måtte bare knipse noen bilder. Var fargespillet i det bildet jeg falt for mest selv. I tillegg så var jeg fornøyd med hvordan stien slynger seg bortover i bakgrunnen. Alt i alt meget fornøyd med meg selv. Og selvskryt skal man høre på. Det kommer nemlig fra hjertet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...