Gå til innhold

Anmeldelse: Zeno Clash (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En fin anmeldelse til et utrolig godt laget spill. Er helt enig med karaktersettingen og kan trygt anbefale spillet!

 

Det var en faktafeil i anmeldelsen jeg ville ta opp..

 

Likevel har han bare tatt livet av en person, siden moren og faren hans er Father-Mother, en tvekjønnet fugleaktig kjempe som har den største familien i hele Zenozoik

 

 

STOR SPOILER!!

 

Father-Mother er ikke tvekjønnet. Han er en "han, hankjønn". Father-Mother var vesenet som skulle ønske han kunne få barn, men kunne ikke pga han var mann.

 

Det father-mother gjorde var å stjele alle ungene i hele Zenozoik og erstatte de med griser slik at han kunne lage den største familien i byen.

Ingen andre enn Ghat visste om hemmeligheter.. Før slutten..

 

 

:D

Lenke til kommentar

Avslørte slutten? Innholdet lå i en spoiler + første linjen var "STOR SPOILER!"

Jeg gjorde så godt jeg kunne, men din nysgjerrighet og dårlige selvkontroll fikk deg til å lese videre :p

 

Edit: Jeg vil også legge til at de tydlig sa at

"Father Mother is a male" mot slutten.

 

Endret av HammerBro
Lenke til kommentar

Avslørte slutten? Innholdet lå i en spoiler + første linjen var "STOR SPOILER!"

Jeg gjorde så godt jeg kunne, men din nysgjerrighet og dårlige selvkontroll fikk deg til å lese videre :p

 

Edit: Jeg vil også legge til at de tydlig sa at "Father Mother is a male" mot slutten.

 

I din iver etter å forsvare deg selv ser det jammen ut som du klarte å slenge inn en spoiler likevel :) (siste setning i ditt forrige innlegg)

 

Du bør kanskje skjule dette.

Lenke til kommentar
Avslørte slutten? Innholdet lå i en spoiler + første linjen var "STOR SPOILER!"

Jeg gjorde så godt jeg kunne, men din nysgjerrighet og dårlige selvkontroll fikk deg til å lese videre :p

 

Edit: Jeg vil også legge til at de tydlig sa at [...]

Joda, joda. Jeg veit det der, fordi jeg har spilt gjennom hele greia. Dealen er bare at du med "faktafeilen" din driver og avslører hele plottwisten i spillet, siden du utenfor spoilertaggen røper at det ikke er korrekt at Father-Mother er tvekjønnet. Jeg skrev det sånn i omtalen fordi det er slik det presenteres i innledningen av spillet, for at folk ikke skulle få avslørt historien før de får satt igang med spillet selv. Men men, samma det. :sleep2:

Takk for positive tilbakemeldinger, forresten. Håper noen blir fristet til å prøve spillet også, det ligger en demo tilgjengelig for nedlasting via Steam hvis noen skulle være nysgjerrige. :)

Endret av TryggveS
Lenke til kommentar

Haah, du ga spillet 2/10 etter å ha spilt i 10 minutter? :wallbash: Historien hadde såvidt begynt da.. :dontgetit: Og du sier at de som laget dette spillet måtte være full? Javel, om han hadde vært full, hadde han laget et ganske godt spill i fylla. Jeg synes du bør gi spillet en sjanse til. Hisorien hadde såvidt begynt etter 10 min. Hvis det er grafikken du klager over har jeg ikke mer å tilføye her..

 

Jeg tok meg ikke nær av innlegget ditt, er ikke noen stor "zc-fan", liker bare spillet :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...