Gå til innhold

Kjør Android i Windows-mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huh! Det er da minst tretten ganger mer spennende at de kjører Windows Mobile 7 på en N800! Hvordan får jeg DET til?!

 

Her er det Android på toppen av Windows CE 6.0 på en linuxmaskin som allerede har blitt brukt som plattform av Android tidligere, men meg bekjent har det aldri vært kjørt WM på den.

 

Jeg kunne godt tenkt meg å få inn WM på siden av Maemo og EasyDeb som jeg allerede har på N810'en min.

Lenke til kommentar

Hei tommyb!

 

Vel,eg diskuterte WM emulering fra WMware på ein pub i ein 30års dag den 13.februar og fekk vite at Wmware jobbet med virtualisering for mobiltelefoner slik at du kunne emulere kva mobilt OS ein ville (iallefall i teorien siden alle ikkje er opne),det som ER litt kewlt med å kunne emulere andre OS på mobiltelefonen er jo at du kan få ein "platform uavhengig" mobil.Om du liker eit spill laget for Android t.d og du har ein mobil med Windows Mobile i bunn,skal det i teorien være mulig å kjøre det fra din eksisterende mobil.Synest det kan bli spennende visst WMware greier å få avtaler med mobilprodusentene at det blir implementert som standard i nye mobiltefoner.. ;)

 

P.S : Mange veit at det er på pub med inntak av øl at ein greier å løse verdensproblemene takket være Bøffelteorien til Norm fra serien Cheers :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...