Gå til innhold

Test: Supertooth One


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en tilsvarende håndfri i bilen fra Sony Ericsson. SE hcb-150.

Er kjempefornøyd med den. Displayet slår seg av når den går i "ventemodus". Kan bla direkte i telefonboken på mobilen fra den. Kontaktene lagres ikke i enheten. Og så har den tekst til tale funksjon. Men bl.a. engelsk uttalelse. Et minus med den er at scrollehjulet skulle hatt mer "grep", når man f.eks scroller igjennom kontaktlisten og ønsker kun å scrolle 1 kontakt så scroller den fort 2 kontakter i farta.

 

 

http://www.sonyericsson.com/cws/products/a...lc=no&cc=no

Lenke til kommentar

De har noe tilsvarende på clahsern til rundt 600 hvis jeg husker riktig. Lydkvaliteten ved musikkspilling er dårlig også på den, men LEDen blinker iallfall ikke, så jeg synes veiledende pris så litt heftig ut på denne... Det finnes jo tonnevis med sånne på markedet, så jeg ser ikke helt hvorfor akkurat denne enheten skulle få så god karakter med såpass mange svakheter.

Lenke til kommentar

Tror ikke dere har nevnt løsningen om å kjøpe bilstereo med innebygd BT-støtte. Jeg synes dette er langt å foretrekke, da man kan bla i telefonbok eller taste nr. direkte fra stereon.

Selv bruker jeg Pioneer, DEH-P65BT og er storfornøyd, men det finnes flere utgaver fra Pioneer, Sony og Parrot.

Joda, det blir litt dyrere, men ikke mye. Og er absolutt å foretrekke om man likevel skal bytte ut stereon! Innstallasjonen var enkel, for min del trakk jeg mic'en ut gjennom luftehull "ved høyre kne", altså i sideveggen fra benbrønnen. Der var det luftehull rett inn i det store hulrommet bak stereon. La ledningen langs toppen av benbrønnen, og inn i listverket på A-stolpen. Derfra skjult inni stofflisten(bare brettet til side) opp til solskjermen, og festet der med klips.

Har man som meg også ratt-fjernkontroll til anlegget, er det en lek å bruke, og står ikke på noe vis tilbake fra originalmonteringer. Jeg har aldri mobilen ute av lomma mens jeg kjører, ordner alt fra fjernkontrollen.

Lenke til kommentar
Jeg har aldri mobilen ute av lomma mens jeg kjører, ordner alt fra fjernkontrollen.

Samme hvor dumt det høres ut så skal mobilen være fastmontert.

 

Jeg bruker en handsfreeløsning fra Jabra, SP700, som jeg ga 600,- for på Elkjøp. Med A2DP får jeg musikken og samtalene på stereoanlegget hvis jeg vil det, og den leser opp hvem som ringer og hvilke operasjoner som utføres. Veldig bra, kan anbefale denne.

Lenke til kommentar
Jeg har aldri mobilen ute av lomma mens jeg kjører, ordner alt fra fjernkontrollen.

Samme hvor dumt det høres ut så skal mobilen være fastmontert.

:!: de kan gi en lang F* i å prøve å bøtelegge meg for å ha den i lomma. Det er lov å oppbevare den i lomma i bil, når den ikke er i bruk. Og jeg bruker den i praksis ikke, jeg ringer på samme måte som om jeg skulle hatt SIM-slot integrert i annlegget/bilen.

 

Med A2DP får jeg musikken og samtalene på stereoanlegget hvis jeg vil det

Sikker på dette..? Har den to separate bluetooth-"linjer", så den kan være koblet til både mobil og anlegg? Og om du har BT på anlegget, trenger du jo ikke denne enheten i det hele tatt? :dontgetit:

Endret av toth
Lenke til kommentar
Med A2DP får jeg musikken og samtalene på stereoanlegget hvis jeg vil det

Sikker på dette..? Har den to separate bluetooth-"linjer", så den kan være koblet til både mobil og anlegg? Og om du har BT på anlegget, trenger du jo ikke denne enheten i det hele tatt? :dontgetit:

Den har innebygd FM-sender, så den kobler ikke til anlegget med blåtann.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 4 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...