Gå til innhold

The Sims 3 forsinket? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

YES! Da blir det kortere ventetid før neste ekspansjonspakke :new_woot: .

 

On a more serious note: Tror faktisk at Sims 3 blir et bra spill, og det gleder meg å se at det holdes igjen fremfor å bli sluppet halvferdig og dermed floppe. EA trenger vel ikke akkurat flere flopper og melkinger, de trenger færre, men bedre produkter, og jeg tror faktisk Sims 3 kan levere :) .

 

Jeg er klar over at EA har utgitt flere gode spill i alle år, men årlige oppfølgere er sjeldent attraktivt.

Lenke til kommentar

det hadde virkelig vært noe om de kunne lansert et spill som faktisk har alt man trenger fra før av og at de ikke kommer med disse "utrolig praktsike! (les upraktiske) expansionpacksene hele tia.

det er noe møkk at ea eier nesten hver eneste gode spillfranchise som er. de gjør ingen ting anna enn å melke livskiten ut i fra de aller fleste spillene. som the sims er et utrolig bra eksempel på!

kan noen fortelle meg hvor mange expansions med dritt som er lansert til the sims 2 nå?

Lenke til kommentar
det hadde virkelig vært noe om de kunne lansert et spill som faktisk har alt man trenger fra før av og at de ikke kommer med disse "utrolig praktsike! (les upraktiske) expansionpacksene hele tia.

det er noe møkk at ea eier nesten hver eneste gode spillfranchise som er. de gjør ingen ting anna enn å melke livskiten ut i fra de aller fleste spillene. som the sims er et utrolig bra eksempel på!

kan noen fortelle meg hvor mange expansions med dritt som er lansert til the sims 2 nå?

Har du spilt the sims 2? Vet du hvor nødvendig utvidelsespakkene faktisk er for spillet? Spillet er helt ferdig som det er, og var ikke mindre komplett eller med manko på innhold en et vanlig spill på den tiden. Snarere tvert i mot.

 

Det blir som å klage på at vi skulle fått map pack etter map pack til gears of war, selv om spillet kom ut med et greit nok antall fra før av.

Lenke til kommentar

Det er penger som driver dem til det. -.-

Tenker på å tjene mest ved å selge flere og flere ting, som ofte bare gir rundt 60 nye ting, mange av dem upraktiske. "The Sims 2 Garden & Mansion"? Det eneste det providerer er hagebusker, nye tapeter, "steingulv" og litt mer luksøriøse dører. Og det betaler folk gladelig 100 kroner for på alle butikker som selger spill.

 

Og forresten, weebl, det har kommet 8 "store" tilleggspakker til TS2 (Jeg har alle -_-'), og 10 mindre tilleggspakker (Som jeg forklarte, de med ikke mer enn 60 nye ting).

Lenke til kommentar

Penger, vettu! ^^

Men jeg skjønner det litt da, i bilspill så er det jo stadig nye biler som de kan lage om til toppbiler i et spill, og i forballen så endrer ting seg hele tiden. For de som liker det så er det nok greit med et noenlunde oppdatert lag en gang i blant.

Jeg skjønner tanken din, though.

Endret av Rajah
Lenke til kommentar
De verste sims tillgegspakkene må være ikee og h&m pakkene. Jeg mener du bataler for at de har reklame for seg selv.

 

Du gir penger for at de skal selge sine produkter bedre?

 

Er det bare jeg som ser noe som er feil her?

Det er jo bare å la være å kjøpe dem da, siden de som sagt ikke gir noe særlig nytt til spillet. Er vel nesten bedre slik enn å ha møbler i hovedspillet som har ikea logoer over hele seg. Da har man jo et valg.

 

Det som var kanskje verre var hvordan EA gjorde i f. eks NFS pro street eller hva det kaltes igjen.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Jeg er en TS spiller selv, og jeg liker det som kommer av tilleggspakker. Det er jo alltid morro å få nye ting å gjøre, nye ting å utforske.

Men selv jeg synes at det er litt drøyt å ha så mange tilleggspakker. En del er litt ubrukelige, og kun for pryd. Eller for EA, for penger.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...