Gå til innhold

To små nyheter fra Thermaltake


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
pøh ikke at jeg for mitt bare liv tror på at en vifte er still med 4000 rpm, har tested en god del vifter i min tid, og gjengs over er det ille straks du passerer 1500 rpm, små vifter under 8 cm er noe herk.

 

Må innrømme jeg selv har svært liten tiltro til en stille vifte på 4000 rpm, Thermaltake har det jo med å love litt mer enn de kan holde støymessig også.

 

AtW

Lenke til kommentar
Rent støymessig er den vifta det minste en bør bekymre seg over. Med så liten egenvekt kommer kabinettet til å vibrere som en cello i takt med harddisken(e).

 

Ellers enig i kommentarene rundt designet på denne greia. Men for alt vi vet kan det jo være at VHS-looken er tilbake igjen i gatebildet i Taiwan.

 

lite problem med hd, har brukt mini itx kabinett med ekstern psu, via 1 ghz cpu, virbrasjon ingen problem.........men de fankes små viftene....... hyyyyyyyyyyyyyyllllllllll. forferdelig. ER jo som den værste sensommerkveld ved et fiskevann og millioner av iltre småmygg summenes rundt deg. Fytte katta, tok hammeren fatt på de viftenen og modda inn noen 6 cm vifter for cpu og kabinett tatt fra en cpu kjøler som var berømt for å være stille på slutten av 90 tallet fra microplex, husker ikke hva den hette, men selv disse såkalte stillegående småvifter på 2500 rpm, huff.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...